Lenovo duet,apps won't open

Groot probleem, kan Android-apps niet openen, Play Store werkt niet bijwerken, blijft maar draaien, Gmail update niet, YouTube werkt niet! Ja, ik heb 10 keer een powerwash gedaan, zowel beta als stabiel geprobeerd..

Uiteindelijk heb ik een powerwash gedaan en toen ging ik naar
Developer Mode en weer terug naar stabiel, weer een powerwash gedaan, en alles werkte voorlopig.. Maar je weet maar nooit! Hou me op de hoogte en veel succes..

Het duurt maar 30 minuten, dan is het probleem weer terug!

Waarschijnlijk doe ik dat ook! Niets werkt, erg irritant!

Ik heb hetzelfde probleem. Ook met Lenovo duet Chromebook. Heb je al een oplossing gevonden?

Hmm, het is echt raar, ik denk dat ik misschien mijn apparaat terugbreng en een nieuwe haal. Misschien heeft een volledig nieuwe geen dit probleem.

Ik heb een Lenovo Duet, geen problemen hier sinds een paar uur. Controleer of er updates zijn voor de backend van de Play Store of het OS na de update. Zorg dat je niet als gast bent ingelogd na de OS-update.

veel succes

veel geluk?

veel succes?

gelukt?

Nee, gewoon dev mode geprobeerd maar hetzelfde probleem!

IK HEB DE OPLOSSING GEVONDEN. Ik deed wat ik vorige week al zei, ik stuurde de mijne terug en kreeg een nieuwe, maar die had ook dit probleem. Dus heb ik contact opgenomen met Lenovo support, maar die waren niet erg behulpzaam. Maar toen stuitte ik op een Reddit-forum waar iemand een oplossing had gevonden, het is gewoon een heel snelle fix. Hier is de Reddit-link:
https://www.reddit.com/r/chromeos/comments/kayexu/chromebook_wont_connect_to_google_android_apps/
Blijkbaar installeerde Chrome OS automatisch Betternet VPN op mijn internet, dus klikte ik op die naam, schakelde Betternet VPN uit via Chrome-extensies, en BAM! Alles werkte meteen perfect.

Ik hoop echt dat dit ook het probleem voor jou oplost. Laat het me alsjeblieft weten.

Bedankt, maar ik heb er net een teruggestuurd!

Ah, dat is jammer :frowning:

Ik hoop dat je een andere chromebook vindt waar je blij mee bent.