Ik heb net mijn server opgezet met Sonarr e.d. Was uitgenodigd voor een privé tracker maar kon niet seeden met Mullvad. (0 uploads). Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Je moet wachten totdat iemand anders van jou downloadt
Zo werkt het
Aangezien er geen port forwarding meer mogelijk is, kun je nog wel seeden, maar de snelheden zullen laag zijn, en/of je krijgt disconnectieproblemen
Omdat Mullvad geen port forwarding ondersteunt, werkt het niet goed voor seeden. Je hebt een VPN nodig die wel port forwarding heeft
Ik download en seed prima, je zult alleen moeite hebben met torrents met lage seed/peer
Ik zit in precies dezelfde situatie, torrents van een privé tracker zeggen dat ze seeden maar mijn upload is 0
Torrents van een bekende publieke tracker seeden prima
Het is niet mogelijk om de ratio te verhogen via Mullvad
Geen port transfer = geen verbinding met privé tracker = geen tracering van je shares
Voor torrenten antwoord PIA vpn indien nodig, (ik zou het niet aanraden voor privacy)
Wat heb je uiteindelijk gedaan?
Ik kan verschillende Linux-distributies seeden met Deluge. Ik heb het ingesteld om inkomende en uitgaande poorten te randomiseren en gebruik Mullvad’s Socks5 proxy. Ik weet niet of dat helpt.
Heeft iemand een oplossing?
Ja. Gebruik Mullvad VPN niet voor torrenten.
Kan ik port forwarding doen vanaf mijn router voor hetzelfde effect?