Kun je je Amerikaanse nummer meenemen terwijl je in het buitenland bent met een VPN?

Ik verhuist tijdelijk naar Nieuw-Zeeland. Ik moet mijn Amerikaanse nummer behouden voor bankautorisaties en verificaties.

Ik heb artikelen gelezen over mensen die hun nummer naar Google Voice hebben overgezet en hun nummer konden behouden voor verificaties, MAAR ze raden aan om te porten voordat je verhuist.

Ik wil voorkomen dat ik mijn telefoonnummer moet porten voordat ik vertrek.

Ik wil mijn Amerikaanse mobiele abonnement gebruiken terwijl ik naar NZ reis en voor de eerste paar dagen totdat ik mijn NZ-SIM kaart heb.

Heeft iemand ervaring met het overzetten van hun Amerikaanse nummer terwijl ze in het buitenland zijn met een VPN?

Je post lijkt hier een veelgestelde vraag of discussie te zijn, gerelateerd aan VPNs en/of het verbergen van je locatie. Bekijk de VPN Wiki voor veelvoorkomende antwoorden op deze vragen. Je kunt ook andere recente posts over dit onderwerp vinden hier

Ik ben een bot en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de beheerders van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.

Ik heb geport voordat ik verhuisde, dus ik kan niet spreken over het VPN-idee. Wat ik wel kan zeggen:

1. Kijk eens naar eSim-kaarten als je telefoon compatibel is. Je kunt jezelf al klaar hebben voordat je vertrekt zonder een nieuwe sim te hoeven installeren.

2. In lijn met jezelf voorbereiden vóór vertrek, kun je op Amazon reissimkaarten krijgen voor de meeste landen die je een week tot ongeveer een maand kunnen laten werken terwijl je daar een langduriger plan regelt.

Beide opties zorgen ervoor dat je comfortabel kunt porten voordat je verhuist, en je oude nummer zal blijven werken zolang er data (wifi of sim) op je telefoon is.

Tello (dienst van T-mo) laat je eSIM activeren via wifi-oproepen, zelfs als je in het buitenland bent. VPN is niet nodig. Abonnementen beginnen zo laag als $5 per maand voor onbeperkte sms’jes + 100 minuten bellen.

Er zijn goedkoper opties met een gewone sim (Ultra paygo / RP jaarlijks $30 plan) - maar die vereisen porten terwijl je in de VS bent.

Let op dat voor de meeste mobiele providers - het activeren van een nieuwe sim verbinding vereist met native torens te communiceren (wat je niet kunt doen in het buitenland). Een VPN helpt daar niet bij.

Porten naar GV met VPN: Ik heb mensen horen zeggen dat ze het gedaan hebben; anderen hebben problemen ondervonden. Google kan bekende IP-adressen van commerciële VPN-aanbieders detecteren.

Ook opmerking: aangezien je zegt dat het voor bankautorisatie en verificaties is - sommige banken (Chase, Ally, Zelle en anderen) staan geen GV-nummers toe voor 2FA.

Ja! Ik heb precies dit gedaan, geen problemen gehad.

Ik had vorige maand een port-fout in Mexico…

Skype biedt je de mogelijkheid om voor ongeveer 3 dollar per maand een volledig online nummer in de VS te krijgen, dat was een redder in nood voor mij.

Ik heb voor een aantal maanden in India, Maldiven, Canada gereisd en mijn AT&T-nummer in internationaal roaming gehouden. De rekening was niet al te erg, aangezien ik mostly WhatsApp/Skype/Teams/FaceTime gebruikte voor bellen en berichten, en voornamelijk op wifi internet gebruikte.

Google Voice is een gemengde zaak voor 2FA. Sommige diensten (bijvoorbeeld Square Cash Taxes, Twitter) weten dat het niet is gekoppeld aan een fysiek toestel en weigeren het voor 2FA te gebruiken.

Het is mijn primaire nummer sinds 2010 en werkt voor de meeste dingen, maar als je het expliciet voor 2FA gebruikt, is het misschien niet wat je hoopt.

Gebruik je het voor 2FA, vooral bij grote banken zoals Capital One?

Oh nee. Wat heb je uiteindelijk gedaan?

Kun je je Google Voice-nummer vervangen door het nummer dat je hebt overgezet? Toen ik het had, wist ik niet zeker of je bedoelde dat jouw GV-nummer je hoofdnummer was in plaats van het nummer dat je hebt overgezet.

Google Voice voor bellen en Cisco AnyConnect VPN :slightly_smiling_face:

Nou, het werd vandaag opgelost, maar ik ben voor een paar weken terug in de Verenigde Staten.