Kan ik Minus One kijken op Prime Video Japan met een VPN?

Zou ik door verbinding te maken met een server in Japan kunnen kijken, zoals het werkt om verschillende films te krijgen op Netflix en normale Prime Video?

Zou je dan niet een Japanse Amazon Prime-account nodig hebben?

Je kunt het in HD online kijken met ondertitels
https://winnoise.com/watch-movie/watch-godzilla-minus-one-full-104032.10185556

Ik weet dat het niet Amazon Video is, maar het is goed genoeg

Als je geen Amazon Prime-account hebt, moet je het huren en ik denk dat je een Japanse creditcard nodig hebt om dat te doen. Ik denk ook dat ze geen Engelse ondertitels zullen hebben. Ze plaatsen geen Engelse ondertitels bij hun anime of films.

Nee, omdat je een betaalde abonnement moet hebben met een bankpas uitgegeven in Japan. Oh, en er is vandaag ook bekendgemaakt dat er misschien nooit een wereldwijde release zal zijn. Dit betekent dat als je het niet in de bioscoop hebt gezien, je het misschien nooit zult kunnen zien.

https://winnoise.com/watch-movie/watch-godzilla-minus-one-full-104032.10185556

Je kunt Godzilla op deze site bekijken met Engelse ondertitels, veel plezier!

Zou het zelfs Engelse ondertitels hebben?

Dank je wel hiervoor.

Je verdient alle goede dingen in het leven hiervoor. Dank je!

Na het kijken ontbraken ongeveer 25% van de ondertitels, maar het was nog steeds erg leuk om te bekijken. Scherm gedeeld naar een tv en gekeken in een bar.

Dit werkte perfect, bedankt! Ik kijk ernaar uit om het te kopen als we het hier eindelijk kunnen doen in de VS.

Ik kijk momenteel op Amazon Prime Japan met een VPN. Geen ondertitels. Maar de film is er in 4k 5.1 geluid.

Letterlijk alle Godzilla-films hebben een internationale homevideo release gehad. Het heeft een Academy Award gewonnen en heeft meer opgebracht dan welke eerdere Godzilla-film ook. Toho zou het geld echt niet laten liggen.

Nou, je kunt het ook gewoon internationaal bestellen, neem ik aan?

Broeder, er is letterlijk geen kans dat de meest winstgevende Japanse Godzilla-film, de meest winstgevende Japanse film en een van de meest succesvolle en bekroonde buitenlandse films aller tijden niet wordt uitgebracht.

Waarschijnlijk zijn er veel Engelssprekenden in Japan.

Hoe heb je de Prime-deel laten werken? Ik heb Amazon Prime en als ik naar Prime Video ga terwijl ik verbonden ben met een Japanse server, verschijnt de film niet.

Nee, omdat je een credit- of debetkaart moet gebruiken die in Japan is uitgegeven. Andere valuta zijn niet toegestaan. Ze hebben ook vandaag meer informatie vrijgegeven, het lijkt erop dat er helemaal geen Amerikaanse release zal zijn.

Lol, het is niet mijn info, het staat overal in talloze artikelen over streaming.

De Japanse Blu-ray-release zal geen Engelse ondertitels hebben. Toho wil niet dat mensen het importeren.