Kan iemand uitleggen of er een legitieme reden is waarom de RTE Player zo verschrikkelijk is?

Ben oprecht benieuwd of er een technische reden is.

Ik probeerde hem te gebruiken om de Munster-wedstrijd te kijken. Supersnelle breedband en ik heb het zelfs getest met een snelheidsmeter. Zelfs de snelheid verlaagd op de speler naar 730kbps (360p) en hij bleef elke 10 seconden bufferen. Hetzelfde gebeurde vorige weekend toen ik het probeerde.

Ik heb de TG4-speler geprobeerd en die was perfect in HD. Hetzelfde met de Virgin Media Player. Is het gewoon typische incompetentie van RTE of is er misschien een andere, meer redelijke reden?

Ik kende iemand die werkte voor de speler. De jongens die de dagelijkse gang van zaken verzorgen, geven echt om het werk, zijn zeer bekwaam en proberen constant de kwaliteit te verbeteren. Het hogere management en het management binnen RTE houden fondsen achter, zelfs voor opslag en servers, omdat ze simpelweg niet begrijpen hoe een speler eigenlijk wordt gerund. Ze denken dat omdat tv en radio het grootste deel van de inkomsten genereren, de RTE-speler dan op een schijntje wordt uitgevoerd. Dee Forbes is absoluut hatelijk binnen dat departement.

Er was gewoon niet genoeg geld over om het om wat vreemde redenen te verbeteren.

gif