Kan iemand uitleggen of er een geldige reden is waarom de RTE Player zo verschrikkelijk is?

Ben echt benieuwd of er een technische reden is.

Ik probeerde het te gebruiken om de Munster-wedstrijd te kijken. Supersnelle breedband en ik heb het zelfs getest met speedtest. Zelfs de snelheid op de speler verlaagd naar 730kbps (360p) en het bleef elke 10 seconden bufferen. Hetzelfde gebeurde vorige weekend toen ik het probeerde.

Ik probeerde de TG4-speler en die was perfect in HD. Hetzelfde geldt voor de Virgin Media Player. Is dit gewoon de karakteristieke incompetentie van RTE of kan er een andere, meer redelijke reden zijn?

Ik kende iemand die voor de speler werkte. De jongens die de dag tot dag runnen geven echt om wat ze doen, zijn erg goed gekwalificeerd en proberen de kwaliteit continu te verbeteren. Het hogere management en het management binnen RTE trekken zelfs geen geld uit voor opslag en servers, omdat ze simpelweg niet begrijpen hoe een speler eigenlijk wordt gerund. Ze denken dat omdat tv en radio het grootste deel van de inkomsten voor het bedrijf binnenbrengen, de RTE-speler op een budget van een sok wordt gerund. Dee Forbes wordt in die afdeling absoluut niet geliefd.