Ik vroeg me af of de beheerder van mijn WIFI-router kan zien wat ik zoek als ik de gratis versie van Proton gebruik.
Als de VPN jouw apparaat is, nee, ze kunnen alleen zien dat er verkeer was tussen jouw apparaat en Proton. Als je VPN op de router is geconfigureerd, kunnen de logs op je router mogelijk door je beheerder worden ingezien.
Nee, dat is het punt van een VPN, onbetrouwbare netwerken die mogelijk naar je verkeer kijken.
Hoe zit het met het gebruik van POST-verzoeken in plaats van GET-verzoeken?
Google of Bing gebruiken GET. DDG gebruikt standaard POST, voor zover ik weet.
Volgens mijn ervaring. Het nadeel van het gebruik van POST, is dat als de tab of browser wordt gesloten of crasht, onze query verdwijnt. En de zoekpagina kan naar pagina 1 gaan. Dit betekent dat deze methode ook niet ideaal is voor oneindig of continue scrollen.
Hypertext Transfer Protocol Secure (HTTPS) is een uitbreiding van het Hypertext Transfer Protocol (HTTP). Het gebruikt cryptografie voor veilige communicatie via een computernetwerk, en wordt veel gebruikt op het internet. Bij HTTPS wordt het communicatieprotocol versleuteld met Transport Layer Security (TLS) of, voorheen, Secure Sockets Layer (SSL). Het protocol wordt daarom ook wel HTTP over TLS of HTTP over SSL genoemd.
^([ )^(F.A.Q)^( | )^(Opt Out)^( | )^(Opt Out Of Subreddit)^( | )^(GitHub)^( ] Afmelden om te verwijderen | v1.5)
DDG gebruikt standaard GET, je moet het aanpassen in ‘alle instellingen’ ‘privacy’
Ah. Ik veronderstel dat ik te lang heb gewacht met het instellen van mijn DDG.