Nou ik denk dat de meeste van ons dit wel ervaren? Zijn er nieuwe updates over hoe je eromheen kunt?
Niet geprobeerd om iplayer een paar dagen te gebruiken, dus ik weet niet of ze het bij hen hebben opgepakt - maar heb je geprobeerd een andere UK-stad? Ik vond iplayer altijd een beetje wisselvallig met de standaard UK/ snelste server, maar veel betrouwbaarder als je Manchester of Glasgow kiest, etc.
Als een VPN niet werkt, is smartdnsproxy je laatste redmiddel of verhuist gewoon naar het Verenigd Koninkrijk.![]()
gebruik verwarde servers voor dit in de nord vpn app
tuxler vpn is ook goed voor residentiële IP’s
Ik heb net de mobiele app getest met Londen als locatie en hij werkt prima. Gebruik je hem op PC? Ik had een tijdje geleden problemen en ik heb gewoon van browser gewisseld voor iPlayer en het werkte.
Was gisteravond iPlayer aan het kijken, woon in Tsjechië
Ik heb de VPN onlangs veel problemen gehad…
Je zou blij moeten zijn!!!
Ik denk dat de meeste van de Londen gebaseerde Nord VPN-servers worden gepakt door BBC, maar de servers verder weg lijken goed te werken
Ja ik heb geprobeerd andere steden te gebruiken, maar hetzelfde probleem. Zoals ik op de schermafbeelding hierboven heb gedeeld, staat er dat we VPN moeten uitschakelen omdat ze onze locatie niet kunnen bevestigen. Dus ik denk dat ze nu volledig VPN hebben geblokkeerd… Het is vervelend ![]()
Niemand wil zo dringend iPlayer
Als OP naar het VK verhuist, moet hij betalen voor een tv-licentie om live tv te kijken, wat echt gek is, dit hoorde ik pas toen ik hierheen verhuisde
Ik wou dat ik wist hoe dat moest… Ik ga daar wat onderzoek naar doen. Verhuizen naar het VK lol.
Ik gebruik een Android-tablet. Welke telefoon gebruik jij?
Zal proberen dat te doen.
Hoi, je inzending is automatisch verwijderd omdat je account niet voldoet aan onze karma-standaarden. Accounts moeten minimaal 100 karma hebben om te mogen posten in deze subreddit. Deze regel is bedoeld om de kwaliteit van de ingediende posts te verbeteren en misbruik door troll-accounts te voorkomen.
Ik ben een bot, en deze actie is automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.
Ze hebben het niet geblokkeerd, want ik heb gisteren Nord VPN gebruikt voor de iPlayer… Londen leek niet te verbinden, maar Manchester wel.
Zelfde in Duitsland. Het kost ook 54 dollar voor 3 maanden.
Nou, hoe verwacht je dat degenen die de content maken die we allemaal willen kijken, betaald krijgen?