Kan Android Orbot VPN worden gebruikt met een andere VPN zoals NordVPN of McAfee VPN?

S21 Ultra telefoon heeft enkele nieuwe goede beveiligingen, maar ik moet dit weten.
Ik heb net gelezen dat Orbot VPN niet echt een VPN is, omdat een echte VPN een heel ander IP-diensten aanbiedt dan Orbot, dus Orbot gebruikt niet bepaalde IP-beveiligingsfuncties zoals een echte VPN dat doet, zoals IP verbergen voor je provider op een specifieke manier, of dat ze kunnen zien dat je Tor gebruikt bij gebruik van Orbot, maar dat ze bij gebruik van een echte VPN niet kunnen zien dat je Tor gebruikt. Het zou vervelend zijn om op openbare wifi te zijn en dat de wifi-eigenaar en anderen om je heen weten dat je Tor gebruikt, dus zou er een mogelijke configuratie zijn om Orbot te gebruiken met NordVPN of een andere VPN om te verbergen dat je Orbot VPN gebruikt? Misschien een persoonlijke mobiele router of zoiets? Hou er rekening mee dat ik geen idee heb waar ik het over heb😯

Orbot is geen VPN in de zin dat het je verbinding niet routeert naar een VPN-server met behulp van een van de VPN-protocollen, maar routeert je verbinding via het Tor-netwerk met Tor-protocol.

Ja, ISP kan zien dat je het gebruikt.

Orbot gebruikt niet bepaalde IP-beveiligingsfuncties zoals een echte VPN, zoals IP-verbergen voor je provider op een specifieke manier

Noch Tor noch een VPN kunnen je IP-adres verbergen voor je ISP, omdat je IP-adres aan je apparaat wordt toegewezen door je ISP zodat je kunt communiceren met andere apparaten op het internet, zodat de internetinfrastructuur weet waar ze datastukken naartoe moeten sturen.

of ze kunnen zien dat je Tor gebruikt bij gebruik van Orbot, maar bij gebruik van een echte VPN kunnen ze niet zien dat je Tor gebruikt.

Natuurlijk verbergt Tor niet dat je Tor gebruikt, en VPN verbergt niet dat je een VPN gebruikt. Als je een VPN-verbinding via Tor routeert, zou je ISP dat niet kunnen zien.

Het zou vervelend zijn om op openbare wifi te zitten en dat de wifi-eigenaar en anderen om je heen weten dat je Tor gebruikt

De wifi-eigenaar zou dat weten als hij erom geeft, maar anderen om je heen niet.