Is NordVPN het waard?

Ik gebruik het al minstens 3 jaar en was er zeer tevreden mee tot een paar maanden geleden. Nu crasht het voortdurend en verstoort het alle apparaten op mijn WiFi. Ik heb alles geprobeerd om het op te lossen maar ik ben klaar om op te geven. Ik ben nu op zoek naar andere opties.

Ik vind het leuk, ik denk dat het de moeite waard is, maar koop het in de uitverkoop als je kunt. Ik ben een degen die League of Legends speelt. NordVPN werkt niet met Vanguard (anti-cheat dat de VPN markeert). Ik moet Nord afsluiten via Taakbeheer om te kunnen spelen, en soms vergeet ik het weer aan te zetten, wat het doel een beetje onderuit haalt.
Ik heb de bundel gekocht en heb Nordlocker en Nordpass, ik vind die ook handig.
Nordpass kan soms vervelend zijn. Het vergeet/staat geen wachtwoorden automatisch in, en daardoor wordt je telkens gevraagd of je een wachtwoord wilt opslaan, zelfs als ik het invul, elke keer.

Heel snel, maar het werkt soms niet in het Midden-Oosten omdat ze blokkeren. In Jordanië werkt het zeker niet

NordVPN is goed, meshnet-functie is geweldig, die geen andere VPN-dienst biedt (ik lying, er zijn nog twee met ‘soortgelijke’ service, maar die heb ik nog niet geprobeerd).

Helaas alleen via CLI op Linux (en eerlijk gezegd, once dat je eraan gewent bent, is het perfect en ik geef de voorkeur eraan), windows app ziet er mooi uit, maar het gebruik is vreselijk (je wordt uitgelegd, enzovoort).

Maar over het algemeen, na het 2,5 jaar gebruiken, zal ik het zeker verlengen, maar zeker met een ‘coupon’… 50€/jaar is oké.

Ik hou van NordVPN vanwege de webbloker, P2P, onion en double VPN. Het is vrij goed en betrouwbaar. Het enige wat ik de laatste tijd merk, is dat ik wordt uitgeschakeld als een server overbelast is. Ik herstartte mijn PC en koos een andere server en alles was goed. Mijn ISP kan niet verbinden, omdat ik alles via Nord VPN-poort doe. Verder is alles goed. Ik vind ook Mullvad VPN fijn.

Al jaren geweldig voor mij

Het hangt ervan af waar je het voor gebruikt. Sommige zeggen dat Tails beter is voor bepaalde dingen. Ook heb ik net een dedicated lijn naar Portugal gekocht voor crypto-activiteiten en het werkte na een maand niet meer voor mij. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Nord maar ze hebben nooit gereageerd, nooit terugbetaald, en mijn dedicated lijn was al gekocht voor een vastgesteld aantal maanden. Ik zal Nord VPN niet meer gebruiken.

Ik weet het niet… Ik haat het als mijn verbinding wegvalt of ik moet herstarten tijdens een piekperiode, omdat ik niet goed verbind of andere connectietypes (tcp, udp) moet proberen. Dit is al meer dan een jaar zo. Soms helpt het flushen, meestal niet. Ik heb zelfs een opdrachtregelscript gevonden dat dat doet, maar het werd langzaam weer afhankelijk. Ik heb het op al mijn apparaten geïnstalleerd en ik heb vergelijkbare ervaringen. Het voelt alsof Nord de markt overneemt, een kapitaalinjectie krijgt, poorten fixeert/upgradet en het een paar dagen/weken goed gaat, daarna weer hetzelfde.
Ik heb het gekocht met een Cyber Monday-aanbieding, maar dat zou niet uit moeten maken. Ik zal misschien verlengen als de deal goed is, anders ga ik op zoek naar een alternatief.

Het is af en toe een gok met YouTube TV. Alleen gedeeltelijk succesvol met de webversie op mijn laptop. De tvOS-versie voor Apple TV werkte helemaal niet met YTTV.

Waarom een VPN gebruiken?

Voor iemand met een budget, zou ik eerder Surfshark nemen dan Nord. Ik gebruik VPN alleen voor torrents. Ook is hun klantenservice heel denigrerend.

Het delen van affiliate links via reacties of berichten is verboden in deze community.

Ik heb een 2-jaar aanbieding gratis via Rakuten.

Die website ziet er verdacht uit hell.

Weet ik niet of het nog steeds werkt, maar ze bieden betere deals in andere landen. Sommige landen rekenen geen belasting. Gebruik een VPN naar een van die landen en krijg de deals goedkoper, zet een adres in dat land

Koop gewoon een key zoals een pc-spel op Steam, ik gebruikte die optie voor YouTube Premium in Oekraïne na 4 maanden stopte het, ze controleren het IP, gok ik.

Is er een commerciële VPN die split tunneling aanbiedt op Linux?