Is het veilig om zonder VPN te gebruiken?

Ik gebruik RD en Fen/Umbrella al 3 dagen op Kodi en ik vroeg me af of een VPN nodig is. Ik kom uit het VK en mijn provider is VM.

Zorg ervoor dat je alleen content kijkt met [RD+] in de titel, anders ben je praktisch torrents aan het downloaden.

Niet nodig met een debrid-account. Je hoeft alleen maar verbonden te zijn met hun servers. En je hebt een account daarvoor.

Alleen een VPN nodig als je provider blokkeert, vertraagt of je probeert geo-beperkte content te bekijken. Dit zijn de enige drie redenen waarom iemand een VPN zou nodig hebben.

Ik gebruik RD met een VPN. Geen problemen.

Voor iedereen die deze problemen ook heeft: vergeet niet dat je in RD de instelling moet wijzigen zodat je geen VPN nodig hebt. De downloadpoort moet op beveiligd staan, als deze op normaal staat, moet je dit aanpassen!

Als je een VPN hebt, is dat beter, zodat je provider niet weet dat je streamt van RD. Mijn provider knijpt de bandbreedte richting RD in, maar met een VPN krijg ik de volle snelheid.

Absoluut geen VPN nodig bij gebruik van RD. Het is als 2 condooms.

De meeste links van Umbrella geven aan dat de provider Real Debrid is. Zou dat [RD+] zijn?

Ik denk dat dat betekent dat het al gecached is, wat betekent dat je niet hoeft te wachten op de download via RD, maar het snel kunt streamen!

Is er een stremio-add-on daarvoor? Zodat alleen RD+ wordt weergegeven?