Hoi, ik handel momenteel met leverage op BingX en MEXC met mijn internationale paspoort en een VPN. Ik ben van plan om belastingen te betalen, maar ik wil weten of het legaal is om leverage te gebruiken omdat die beurzen in de VS beperkt zijn?
Kraken en Coinbase laten je handelen met leverage, toch? Dus handelen met leverage is niet illegaal.
Tenzij je bedoelt dat het illegaal is in de zin dat het tegen de gebruiksvoorwaarden van de beurs is, en aangezien zowel BingX als MEXC geen klanten uit de VS bedienen, is dat inderdaad in strijd met hun voorwaarden.
Je krijgt geen problemen, betaal gewoon je belastingen. Technisch gezien is de enige partij die de wet overtreedt de beurs. Het probleem is het vinden van een beurs waar je leverage kunt handelen. BingX sluit accounts links en rechts, en de andere opties zijn op zijn best twijfelachtig.
Gaat MEXC niet eind juni KYC doen?
Kijkt hier nog iemand? Ik probeer al een tijdje uit te zoeken hoe ik crypto met leverage kan handelen vanuit de VS. Ik weet dat ik een VPN nodig heb, maar verder weet ik niets over hoe ik dit moet doen. MEXC en BingX zien er best leuk uit en 5x leverage is echt niet genoeg voor mij.
Ik snap niet waarom het zo moeilijk is in Amerika. Ik zou zeggen dat forex en opties bijna zo volatiel zijn als 100x crypto leverage, en ik zou willen dat we die keuzes hadden in een vrij land.
Hoi u/lawfulnuro, ![]()
Je hebt gelijk! Leverage is beschikbaar voor klanten in de VS, maar ze moeten zich certificeren als ECP. Lees meer hier.
Groetjes,
Harley, Kraken Support ![]()
Kraken biedt een margerekening met 5x leverage en Coinbase biedt 5x voor een beperkte tijd tijdens handelsuren. Coinbase futures is een contract dat maandelijks verloopt. Niets vergelijkbaars met wat je krijgt bij BingX en MEXC.
Ja, als je $10 miljoen aan activa hebt voor Kraken lol.
de andere opties zijn op zijn best twijfelachtig
Geen KYC-beurzen zijn per definitie twijfelachtig. Als ze zich niet aan de wetten houden of actief manieren zoeken om ze te omzeilen, dan mag je er al bang voor zijn.
Dat gezegd hebbende, zijn velen al jaren actief, je moet gewoon goed risicomanagement toepassen en alleen handelsgeld daarop houden. Het is het beste om regelmatig handelswinst op te nemen.
Gewoon je aanmeldings bij een beurs.