Is het gebruik van een VPN een verbodsswaarde of wordt het als valsspelen beschouwd?

In principe ben ik op Xbox, dus heb het nooit geprobeerd, maar ik heb nu meerdere vrienden op pc die een VPN gebruiken en allemaal zweren erbij. Ik heb ook nogal wat willekeurige mensen op pc ontmoet die zeggen dat ze deze regelmatig gebruiken.

Mijn vrienden hebben aanzienlijk hogere K/D’s dan ik en ze lijken makkelijkere lobbies te krijgen dan wanneer ik solo speel of gewoon met vrienden die ook op console spelen.

Ze beweren dat het niet verboden is, maar het lijkt niet ethisch. Ik begrijp dat de matchmaking in dit spel niet echt geweldig is, maar het is toch vreemder wanneer ze in lobbies komen met vijanden die niet terugschieten, een beetje zoals veel streamers ook doen.

Het zette me aan het denken, als zoveel mensen uiteindelijk een VPN gaan gebruiken, zou Activision dan niet gewoon SBMM verwijderen als iedereen gewoon vals speelt in het matchmaking-systeem?

Ideeën? Het wordt in ieder geval als een exploit beschouwd, toch?

Als je het gebruikt om gemakkelijkere lobbies te krijgen, is dat boosten.

Zeker weten dat het niet tegen de gebruiksvoorwaarden is, maar ik kan het mis hebben.

VPN’s verhogen inderdaad je kans op gemakkelijkere lobbies, maar het is geen exacte wetenschap en het werkt niet voor elke lobby. Mensen gebruiken het al sinds Warzone 1 uitkwam, Activision ziet het niet als een exploit en het gebruik ervan wordt niet als verboten beschouwd.

Net als alles in het leven… je moet jezelf afvragen of je oneerlijk voordeel hebt ten opzichte van anderen.

Mensen begrijpen niet hoe VPN’s werken. Er bestaat niet zoiets als VPN naar een ‘bot lobby’.

In plaats daarvan kun je kiezen welke servers je verbindt. Je kunt een geïnformeerde gok doen welke server de minste vaardige spelers heeft, maar het hangt allemaal af van regio, niet van vaardigheid.

Je kunt aannemen dat spelers in een bepaalde regio slechter zijn, en daarom VPN naar bijvoorbeeld Oceanië-servers.

VPN voor kinderen kan niet spelen met echte mannen.

Ik begrijp de VPN niet. Waarom zou verbinden met een server in een ander land met meer dan 100 ping een goed idee zijn?

Ik denk niet dat het tegen de TOS is, maar zoals je zei, het is onethisch. Ik geef er persoonlijk niet om als iemand het gebruikt, tenzij ze het doen om gemakkelijke lobbies te krijgen voor een toernooi of zoiets.

Ja, het is valsspelen.

VPN’s spoofen je IP-adres, zodat als je vals speelt, je informatie voor Activision-servers kunt verbergen zodat Activision via je VPN-service moet gaan om je hardware te traceren, omdat je niet op de juiste plek bent, zoals in Amerika of de EU, maar in een ander land via een server, waardoor je voordeel haalt op spelers. Dit zorgt er meestal voor dat je twee keer zoveel verbruikt als normaal en dat is consistent met misbruikers.

Een hoop ongeïnformeerde, bekrompen barbaren die ruzie maken.

Nee, het is geen valsspelen noch tegen de gebruiksvoorwaarden.

Het hangt ervan af.

Voor sommige mensen doen VPN’s helemaal niets en krijgen ze toch moeilijke lobbies. Sterker nog, zij beweren dat de VPN-lobbies moeilijker zijn dan hun gemiddelde.

Voor Aziatische spelers, toen ranked play uitkwam voor WZ2, konden ze niet meespelen zonder VPN. Als je ranked wilt grinden voor de beloningen, is er geen andere optie. Als dit probleem weer optreedt in WZ3, zullen mensen het opnieuw doen. Simpel.

Sommige mensen hebben internationale vrienden waarmee ze willen spelen en gebruiken een VPN om de ping te verbeteren. Sommige mensen hebben gewoon slechte verbindingen en gebruiken VPN’s om de lag te verminderen.

Het wordt algemeen gezien als valsspelen, ja.

Het is niet verboden. Veel streamers uit Verdansk-tijd gebruikte het openlijk.

Het is echter minder effectief geworden omdat de matchmaking in Warzone minder streng is geworden. Ongeacht welke VPN je gebruikt, krijg je een mix van zeer goede en zeer slechte spelers in elke lobby.

Het is prima zolang je het maar zegt. Het omzeilen van een onzichtbaar MMR-systeem dat wordt omgedraaid, wordt niet beschouwd als boosten. Zorg er gewoon voor dat je het aan anderen vertelt, want ze zullen het weten.

Nee, dat is niet zo.

Voel je vrij om www.easygamevpn.com te bekijken en een proefversie te krijgen.
Je zult zien dat het een afweging is, maar over het algemeen aangenamer.