Kan iemand bevestigen of ze het ooit nodig hadden, maar nu zonder problemen nummers kunnen afspelen?
Vraag dit omdat Spotify op Windows nu niet meer inlogt doordat ik in een andere locatie ben.
Kan iemand bevestigen of ze het ooit nodig hadden, maar nu zonder problemen nummers kunnen afspelen?
Vraag dit omdat Spotify op Windows nu niet meer inlogt doordat ik in een andere locatie ben.
Voor mij in ieder geval nog steeds nodig. Elke 14 dagen stopt mijn afspeellijst met werken en moet ik van locatie veranderen.
Het hangt ervan af waar je woont. Ik heb het nooit nodig gehad. Bij mij werkt Spotify altijd gewoon.
Ja, ik word of uitgezet of de nummers verschijnen niet op het album dat ik wil luisteren elke paar weken.
In Turkije wel. We hebben dit al minstens een jaar. Welkom bij de club.
Waar ik woon is alles oké, geen VPN nodig, Latijns-Amerika.
Gebruik Spotify met de VPN aan één keer per week en je hoeft elke 14 dagen niet van locatie te veranderen. Dit werkt tenminste voor mij…
Ik realiseerde me net dat je de locatie niet hoeft te veranderen, gewoon de VPN aanzetten. Ik heb mijn locatie op Spanje staan. Als de 14 dagen voorbij zijn, zet ik de VPN op Spanje voor een paar seconden en Spotify “ontgrendelt” automatisch; daarna zet ik het weer uit en het werkt nog eens 14 dagen.
Wat is de VPN-truc? Kan iemand dat uitleggen .w.
Precies, ik ook. Ik heb nooit problemen met Spotify.
Ik ook. Nooit een VPN hoeven gebruiken.
Neem een VPN op je telefoon waarmee je verbinding kunt maken met een Amerikaanse server
Ga naar deze website Login - Spotify en verander je locatie naar de VS
Sla op en sluit alle apps, en controleer of het werkt.
Als het niet werkt, download de nieuwste experimentele versie van de app via xmanager of de Discord-groep, en begin opnieuw.
Hopelijk helpt het.
Waar kom jij vandaan?
Dus we moeten altijd verbonden zijn met een VPN?