Is de lifetime proton pass + simpele login nutteloos als je proton onbeperkt hebt?

Ik denk dat alles in de lifetime pass + simpele login al inbegrepen is?

Lol kan de typo in de titel niet aanpassen.

Hoe krijg ik onbeperkte proton?

Grapje terzijde,

De lifetime pass zou blijven werken zelfs als je Proton onbeperkt op zou geven.

Hoe groot is de kans dat dat in jouw situatie gebeurt? En als het gebeurde, zou je Proton Pass willen blijven gebruiken of alles naar een andere emaildienst verplaatsen?

Ik zie dit alleen als nuttig als ik ooit van plan was Proton te verlaten (momenteel op Duo) en de Pass/SL functionaliteit wilde behouden (inclusief al mijn inlogs/aliassen). Ik gebruik 1Password en zie mezelf niet snel weggaan, dus gebruik ik Pass/SL vooral voor de aliasfunctionaliteit.
Ik heb Duo voor mij en mijn vrouw, met Mail, VPN, Pass/SL. We gebruiken Apple Calendar (Apple huishouden en de gedeelde functionaliteit), en ik heb een NAS, dus ik heb Drive niet echt nodig.
Voor mij is het niet de moeite omdat ik, als ik Proton zou verlaten, niet langer Pass/SL zou hebben en misschien gewoon zou downgradeten naar alleen Pass totdat ik al mijn aliassen ergens anders naartoe kan migreren.
En als Pass/SL niet meer beschikbaar zou zijn omdat Pass zijn deuren sluit… ik maak elke week of twee een export van SL-aliassen zodat ik mijn data heb en ik zou altijd zelfhosting van SL kunnen doen als dat nodig is.
Ik plan om voorlopig bij Proton te blijven. Hoewel ik hoop dat ze wat problemen/ontbrekende functies oplossen, geef ik de voorkeur aan hen en 1Password boven de alternatieven, waaronder ik zeer blij ben dat ik van Google af ben. Het enige dat ik nu nog gebruik van Google is YouTube en als iemand een Google-document met me deelt.

Ja, vooral voor mij omdat ik Proton VPN en Drive niet gebruik.
Als ik de lifetime aanbieding kreeg, zou ik naar Mail Plus downgraden.
Het hangt af van je gebruikssituatie.