Is de lifetime proton pass + eenvoudige login nutteloos als je Proton Unlimited hebt?

Ik vraag me af, wordt alles in de lifetime pass + eenvoudige login al meegeleverd?

Lol kan de typo niet veranderen in de titel.

Hoe krijg ik Proton Unlimited?

Grapje terzijde,

Lifetime Pass zou blijven werken zelfs als je Proton Unlimited opzegt.

Hoe groot is de kans dat dat in jouw situatie gebeurt? En als dat zo is, wil je Proton Pass behouden of neem je je e-mailzaken gewoon mee naar ergens anders?

Ik zie dit vooral als nuttig als ik ooit dacht dat ik Proton zou verlaten (momenteel op Duo) en de Pass/SL-functionaliteit wilde behouden (met al mijn logins/aliassen). Gebruikt ik 1Password en zie mezelf niet snel weggaan, dus ik gebruik Pass/SL vooral voor de alias-functionaliteit.
Ik heb Duo voor mij en mijn vrouw, voor Mail, VPN, Pass/SL. We gebruiken Apple Calendar (Apple-gezinsaccount en we geven de voorkeur aan gedeelde functionaliteit), plus ik heb een NAS, dus Drive heb ik eigenlijk niet nodig.
Voor mij is het niet de moeite waard omdat ik bij Proton blijf, ik zou geen Pass/SL meer willen als ik zou vertrekken, en ik zou waarschijnlijk downgraden naar alleen Pass totdat ik mijn aliassen ergens anders kan migreren.
En als Pass/SL niet meer beschikbaar zou zijn doordat Pass zijn deuren sluit… doe ik elke week of twee een export van SL-aliassen om mijn gegevens te bewaren en ik zou altijd zelf-hosting van SL kunnen doen indien nodig.

Ik ben van plan om voorlopig bij Proton te blijven. Hoewel ik hoop dat ze enkele problemen/ontbrekende functies oplossen, geef ik de voorkeur aan hen en 1Password ten opzichte van de alternatieven, inclusief ik ben zo blij dat ik Google grotendeels heb kunnen afschudden. Het enige dat ik nu gebruik van Google is YouTube en als iemand een Google Document met me deelt.

Ja, vooral omdat ik geen Proton VPN of Drive gebruik.
Als ik de lifetime-aanbieding kreeg, zou ik downgraden naar Mail Plus.

Het hangt af van jouw gebruikssituatie.

Ja, zelfs als je je eigen onbeperkte ingestanden hebt :grin:.

Wanneer je onbeperkt abonnement op een dag afloopt (niet te verwarren met lifetime), dan mag je je SL + ProtonPass blijven gebruiken. Het kan om veel redenen handig zijn. Proton Pass + SimpleLogin Lifetime plan (limited-time offer) | Proton

Het geeft je geen extra voordelen, dus qua functies ja, is het nutteloos.
Maar zodra je onbeperkte abonnement afloopt, is het nog steeds goed. Als je vaak SL en Proton Pass gebruikt, is het de moeite waard.

Ik zou er veel voor betalen, Proton, breng dit alsjeblieft op de markt!!1

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: (Ik weet niet waarom ik gedownieerd word).

Ik zou echt graag van Google af willen, maar ik ben bang voor mogelijke complicaties. Ik gebruik het voor mijn G Drive, e-mailhosting en Google Docs. Heb jeSome advies op basis van je ervaring? TIA.

Geelbonen voor de overwinning!