Bedankt voor de uitleg. Ik vroeg me dat af op verschillende recente reizen, nu begrijp ik het.
Ach ja, Korea zal me uiteindelijk misschien doen overstappen op een Android-telefoon (nog meer…) toch.
Bedankt voor de uitleg. Ik vroeg me dat af op verschillende recente reizen, nu begrijp ik het.
Ach ja, Korea zal me uiteindelijk misschien doen overstappen op een Android-telefoon (nog meer…) toch.
Geen wonder dat ik mijn AirTag de vorige keer niet kon detecteren of vinden. Ik had een AirTag-halsband om mijn kat thuis, en de laatste keer dat die werd gezien was op de dag dat ik naar Korea vertrok. Toen ik thuiskwam, werkte het gewoon prima! Ik vond het niet logisch dat Apple een bug zou hebben, want ik weet dat AirTags vrij stabiel zijn.
Ik ben vaak in Korea geweest en zonder mijn bagage te verliezen overleefd, zonder dat ik een tag of ander hightech apparaat nodig had. Ik deed mijn bagage bij de incheckbalie en haalde het op bij de bagageafhaal. Het is een geweldig systeem.
Ik wed dat het 100% kwam door Samsung dat ze niet wilden dat ze door de inspecties en regelgeving kwamen.
Wat zo’n belachelijke wet is dat. Noord-Korea kan gemakkelijk toegang krijgen tot Zuid-Koreaanse kaarten via VPN. Het maakt dus eigenlijk niet uit waar de servers staan.
In vele opzichten is Zuid-Korea zo’n achterlijk land op technologisch gebied. Voorbeelden zijn:
Ik was van plan hetzelfde te doen lol, zullen we ook een Samsung “air tag” gebruiken?
Ik kom volgende dinsdag aan en was van plan een AirTag in mijn bagage te gebruiken. Dit is goed om te weten.
Dank je voor de bevestiging.
Misschien Tile? Het is niet zo nauwkeurig, maar beter dan niets.
Dank je voor de info dat het in oktober 2023 werkte. Het werkt niet meer sinds maart 2024.
AirTags werkten ook bij mij in mei 2023. Ik hield er een in de verlovingsringdoos van mijn verloofde tijdens de hele reis en een andere in mijn bagage. Beide werkten de hele reis. Ik vraag me af wanneer dit van kracht werd?
Dank je voor de opmerking dat je hetzelfde hebt ervaren in Korea.
Werkt de functie op een SAMSUNG-product in ZUID-KOREA? Je zegt het niet. Wat een mysterie.
Blij om te horen dat deze info hielp bij het oplossen van het mysterie.