Ik heb al twee dagen geprobeerd Cloud Gaming aan de praat te krijgen op mijn console en ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
Ik heb een VPN gekocht en nu werkt het op mijn iPad en iPhone, maar ik kan het niet op mijn Xbox aan de praat krijgen.
Ik heb geprobeerd SmartDNS, mijn routerinstellingen spelen (omdat mijn router niet VPN-compatibel is) en ik overweeg op te geven, wat echt triest is, omdat de meeste nieuwe games Cloud Gaming zijn.
Heeft iemand nog meer suggesties? Ik heb deze strijd gestreden met behulp van ChatGPT Premium.
Welkom bij r/XboxSupport, enkele belangrijke herinneringen:
-
Je kunt je bericht markeren als ‘opgelost’, en een nuttige gebruikerspunt toekennen door direct op een reactie te reageren met “!thanks” (zonder aanhalingstekens).
-
Een groene gebruikersflair met een nummer geeft het aantal keren aan dat een gebruiker een beloning heeft gekregen voor een nuttige reactie.
-
Maak geen grappen over andere gebruikers voor hun vragen - blijf beleefd. Als je een bericht niet leuk vindt, sla het over of ga verder.
-
Heb je een beschrijvende titel gebruikt? Dit beïnvloedt je kansen op hulp aanzienlijk.
-
Ben je lid van het Xbox Insiders preview-programma? Je probleem kan specifiek zijn voor een testfunctie. Je kunt meer leren door r/xboxinsiders te bezoeken - dat moet je eerste stop zijn bij het oplossen van problemen en het melden van bugs met preview-builds.
-
Ben je op de hoogte van een wijdverspreid probleem dat gebaat zou zijn bij een Megathread? Stel een probleem voor dat benadrukt moet worden via modmail
Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.
Trouwens. Wanneer ik probeer te spelen, zegt hij of dat ik ben losgekoppeld of blijft hij een paar seconden hangen op het ‘Cloud Gaming’ scherm en gaat dan terug naar het hoofdscherm.
Wellicht kun je een wifi-hotspot op je iPhone of iPad opzetten en je Xbox daarop aansluiten, vervolgens de VPN op je telefoon gebruiken. Maar dat zou waarschijnlijk vertraging toevoegen.
Als je op je iPad of iPhone wilt spelen, Better xCloud stelt je in staat om je locatie te spoofing zonder VPN, maar ik denk niet dat dat voor je Xbox werkt omdat je dat niet op de consoles Edge-browser kunt installeren.
Aangezien je geen VPN op de console kunt gebruiken, weet ik niet zeker of er een andere manier is zonder een VPN-verbonden router.
Ik betwijfel of cloud gaming via een VPN zou werken, te veel vertraging.