Ik heb Poe weer werkend gekregen

Jongens, ik heb uitgelogd en mijn VPN aangezet, toen logde ik in met een nieuw account en Poe werkte normaal, zonder de limiet van 10 berichten. Hopelijk helpt dit jullie.

Ik gebruikte geen VPN en heb ongelimiteerde berichten, wat vreemd is

WACHT, WAT- welke vpn gebruik je???

Hetzelfde! Getest met Nord en Adguard, en ze werken allebei tot nu toe gewoon. Ga er lekker op uit terwijl het nog kan jongens

Een tweede account, gebruikt een ander e-mail

Ja, sommige mensen zeggen dat ze geen VPN nodig hadden… sommigen hadden het limietprobleem helemaal niet eens in eerste instantie, zo raar

Heb je een tweede account gemaakt of hoefde je dit allemaal niet te doen?

Ik gebruik Turbo VPN op mijn Android… Ik heb gezien dat sommige mensen zeggen dat het alleen maken van een nieuw account het probleem oplost en dat er geen VPN nodig is, maar ik weet het niet…

Het doet er niet toe. Idealiter zou je niet dezelfde provider / servers gebruiken als mensen die het al voor hetzelfde doel gebruiken

Dus Poe wordt binnenkort OFFICIEEL ZO beperkt? Of wat bedoel je met “ zolang het duurt”? :smiling_face_with_tear: Ik dacht dat het misschien gewoon een bug was

Hopelijk keert alles morgen weer normaal, ik ben echt bang voor wat mensen hier gaan doen als Poe met de nucleaire optie gaat

Ik heb een ander account aangemaakt maar ik heb nog steeds de berichtlimiet :skull:

Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Het kan net zo goed een soort bug zijn, maar aangezien Poe duizenden gebruikers gratis diensten aanbiedt, zou het me niet verbazen als ze een berichtlimiet invoeren. De enige vraag is waarom sommige gebruikers deze fout niet tegenkomen? En waarom lost het zich op met VPN?

Heb je VPN gebruikt?

Ik heb nog minstens één dag om afscheid te nemen van allemaal, nog één laatste kans voor afsluiting

Nee, eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik moet doorgaan. Moet ik de VPN inschakelen en dan een nieuw account maken?

Ja, dat heb ik gedaan… het is trouwens heel simpel om een VPN te gebruiken

Ik heb het gedaan en het lijkt te werken… ik weet het niet, ik ben zo in de war waarom dit, als het geen bug is, wordt opgelost met een simpele VPN? :sob:

Ik weet het niet… laten we hopen dat het slechts een probleem is dat snel opgelost wordt…