Ik heb net Surfshark van mijn computer verwijderd. Het werkte gewoon nooit goed op mijn Mac. Hun klantenservice is slechts een bot die je doorverwijst naar een zelfhulpwebsite. Ik heb veel geprobeerd, maar ik vond dat hun app voor Mac niet goed werkte op mijn apparaat. Vandaag heb ik het eindelijk opgegeven.
Hoi, ik begrijp hoe belangrijk het is dat de app betrouwbaar werkt. Misschien kun je aangeven welke problemen je had met onze macOS-app?
Wat betreft onze klantenservice, je kunt altijd onze chatbot vragen om je door te sturen naar een van onze live medewerkers. Of je kunt contact met ons opnemen via [email protected], aangezien alle e-mails door onze supportmedewerkers worden afgehandeld.
Vreemd genoeg werkt het uitstekend op mijn Mac. Het is Nord dat bugt voor mij. Ga het maar uitzoeken.
Op de een of andere manier heb ik het 2-jarig abonnement met Nord gekocht en binnen 2 weken had ik problemen. Zelfs een DNS-lek waarvoor ik om een restitutie heb gevraagd. Nu ben ik terug bij Surfshark tot maart 2025, wanneer mijn abonnement volledig afloopt. Misschien verleng ik het. Misschien niet. Maar na Nord lijkt Surfshark de veiligste optie.
Ik gebruik de versie uit de Mac Store en heb geen probleem. Jij kunt het ook proberen.
Ik ga dezelfde kant op.
Ook Mac
Ik merk dat ik de VPN meestal uitschakel
Begin spijt te krijgen dat ik het heb gekocht.
Uit mijn ervaring is de klantenservice van SS erg goed.
Meestal gaat mijn vraag verder dan de chatbot, dus typ ik gewoon “agent” en de menselijke reactie is snel en behulpzaam (~5 keer)