Ik heb besloten dat Venezuela een leuke plek zou zijn om mijn behendigheid te trainen, maar ik wil niet dat mijn account wordt geblokkeerd/verboden.
Ga gewoon naar groene draken, dan lijkt het legitiem
Ik ga mijn Inferno Cape halen in China. Hoe kan ik Jagex laten weten dat het ik ben zodat ze mijn account niet verbannen nadat ik het op mijn eerste poging heb gehaald?
Hoe vaak denk je dat je jezelf gaat poepen?
Dit is duidelijk satire lol.
Stuur ze bonnetjes via e-mail voor je vervoer en waar je verbleef
Eerlijk gezegd overweeg ik misschien te verhuizen naar een ander land en door de ping-verschil sinds ik nu woon, kan ik eindelijk proberen de inferno te halen. Moet ik een paar maanden wachten voordat ik ervoor ga? Wat is een veilige periode om te wachten?
Zoveel mensen begrijpen de grap niet
Gebruik een VPN vanuit waar jij vandaan komt.
Hoe nemen mensen deze thread zo serieus ![]()
> Ik ga naar Venezuela
Met opzet?
Hebben ze al stroom?
Maakt niet uit zolang je een veelgebruikt IP-adres gebruikt om te spelen. Als je een willekeurig Windows 95-setup gebruikt, kunnen er misschien rode vlaggen verschijnen ![]()
![]()
Ik schrijf vanuit Japan, ik werd meteen geblokkeerd bij het inloggen en moest mijn wachtwoord resetten. Daarna en bij een paar herstelacties kon ik weer inloggen zoals normaal
Je wordt niet verbannen. Jagex zal je account blokkeren vanwege “verdachte activiteit.” Je moet naar de accountbeheer sectie op de hoofdpagina gaan en aangeven dat je geen toegang hebt tot je account. Vervolgens stuurt Jagex je een e-mail waarin je je wachtwoord moet veranderen en bevestigen dat het jouw account is.
Bron: Ik heb in verschillende landen gespeeld en mijn account is binnen ~10 minuten geblokkeerd.
10/10 ongeacht je reden om te gaan, ik zou de reis annuleren
Typ in de game chat zodra je daar bent “ik ben geen Venezolaanse boer”, trust me
bedoelen dat Jagex accounts blokkeert alleen omdat ze in rare plekken inloggen
Denk je echt dat hun beveiliging zo goed is?
Mijn broer en ik delen een account en ik woon in Israël en hij in de VS en ik heb nog nooit problemen gehad
Er is letterlijk niets mis mee als iemand je account traint, tenzij ze RWT of botten. De eerste twee zorgen niet voor bans (meest een accountblokkade die je gemakkelijk kunt opheffen), terwijl de laatste dat wel doet.