Ik heb besloten dat Venezuela een mooie plek zou zijn om mijn behendigheid te trainen, maar ik wil niet dat mijn account wordt geblokkeerd/verboden.
Ga naar groene draken in plaats daarvan zodat het er legitiem uitziet
Ik ga mijn Inferno Cape halen in China. Hoe laat ik Jagex weten dat het ik ben zodat ze mijn account niet verbannen nadat ik het op mijn eerste poging haal?
Hoe vaak verwacht je dat je jezelf op je poten zult zetten?
Dit is duidelijk satire lmao.
E-mail ze de bonnetjes voor je vervoersmiddel en waar je verbleef
Serieuze noot: ik ga misschien naar een ander land verhuizen en vanwege de ping-verschillen vanaf waar ik nu woon, kan ik uiteindelijk wellicht de inferno proberen. Moet ik een paar maanden wachten voordat ik het probeer? Wat is een veilige periode om te wachten voordat je het probeert?
Zoveel mensen begrijpen de grap niet
Gebruik een VPN van waar je vandaan komt.
Hoe nemen mensen deze thread serieus ![]()
> Ik ga naar Venezuela
Opzettelijk?
Hebben ze al stroom?
Maakt niet uit zolang je een veelgebruikend IP-adres gebruikt om het spel te spelen. Als je een willekeurig Windows 95-systeem gebruikt, kunnen er misschien rode vlaggen verschijnen ![]()
![]()
Ik schrijf vanuit Japan, ik werd meteen geblokkeerd bij het inloggen en moest mijn wachtwoord resetten. Daarna kon ik gewoon inloggen zoals normaal
Je wordt niet verbannen. Jagex zal je account blokkeren vanwege “verdachte activiteit.” Je moet naar je accountbeheer op de hoofdpagina gaan en aangeven dat je geen toegang hebt tot je account. Dan stuurt Jagex je een e-mail waarin je je wachtwoord moet wijzigen en bevestigen dat het jouw account is.
Bron: Ik heb in verschillende landen gespeeld en mijn account is ongeveer 10 minuten geblokkeerd.
10/10 welke reden je ook hebt om te gaan, ik zou de reis annuleren
Typ eenmaal in de gamechat zodra je daar bent “ik ben geen Venezolaanse boer” vertrouw me
implicatie dat Jagex accounts blokkeert alleen omdat ze in rare plaatsen inloggen
you really think their security is that good?
Mijn broer en ik delen een account en ik woon in Israël en hij woont in de VS en ik heb geen problemen gehad
Er is letterlijk niets mis mee als iemand anders je account traint, tenzij ze RWT of botten. Het eerste krijgt je niet gebanned (hoogstens een accountblokkering die je gemakkelijk kunt opheffen), terwijl het tweede dat wel doet.