Ik begin het zat te worden van dit elke keer te zien wanneer ik mijn internetbrowser wil gebruiken. Dit moet opgelost worden.
Gebruik Duck Duck Go in plaats daarvan
Dit doet Google, niet PIA. Je hebt een persoonlijke VPN nodig met servers over de hele wereld om dit te omzeilen. Omdat een groot aantal gebruikers vanaf hetzelfde IP-adres komt, toont Google de CAPTCHA.
Je kunt het volgende doen:
- gebruik een andere zoekmachine. Ik gebruik DuckDuckGo zonder CAPTCHA’s
- split tunnel je verkeer
- accepteer de CAPTCHA’s
Dit moet opgelost worden.
Schakel dan over naar een VPN die je uitlevert aan een overheidsbureau.
Google beschermt zichzelf tegen kwaadaardige hackers, en kwaadaardige hackers gebruiken liever VPN’s die dat niet doen - zoals PIA.
Dit wordt niet opgelost door PIA, het is niet de schuld van PIA dat sites botbescherming gebruiken wanneer meerdere gebruikers vanaf vergelijkbare IP’s verbinden.
KIES ALSJEBLIEFT DE BEELDEN MET MOTORFLESSEN.
Zeven beelden met stukjes motorfietsen
DAT KLONK NIET helemaal, KIES DE BEELDEN MET BUSTEN.
Stop met al je browsen via een VPN. Het is niet nodig. PIA kan dit niet oplossen en Google ook niet.
Het is niet de schuld van PIA. Websites vinden VPN’s niet leuk en doen daarom deze dingen.
Je krijgt dit bij de meeste VPN’s. Enkele oplossingen:
- Gebruik DuckDuckGo, Brave, of andere zoekmachines die je niet profileren
- Betaal voor een dedicated VPN IP-adres, hoewel dit niet gegarandeerd werkt.
Het is in dit geval niet de schuld van PIA.
Stop met Chrome te gebruiken.
Google doet dit, niet PIA.
Ik heb PIA en gebruik Edge.
Gebruik Edge, surf op het internet en alles is prima. Zodra je Google opent in Edge, krijg je deze stomme verificatiepop-up. Dus, Google doet dit, niet PIA.
First world-problemen. Als dat het ergste is dat je moet doorstaan voor een ‘veilige’ browse-ervaring, heb je geluk.
Ik ben ook moe geworden van Google die dit voortdurend toont, dus ben ik overgestapt op Bing. Het is niet zo erg, en het forceert geen CAPTCHA’s.
Ik gebruik Edge. Je kunt je Google-account aan Edge koppelen en al je wachtwoorden, websites enzovoort zijn daarin. Met Bing-zoekopdrachten krijg ik geen CAPTCHA’s en ik mis Google na een paar dagen niet eens. Bovendien is de nieuwe AI in Edge geweldig ![]()
Precies. Je zou denken dat een gerenommeerde VPN niet zo zou zijn. En ja, ik begrijp dat aanvallers VPN’s gebruiken, maar ik zou denken dat echte aanvallers niet zomaar een stomme VPN gebruiken; ze gebruiken een botnet of een zombie-host om van een geldig IP te bounce.
Krijg een betere VPN.
Na jaren PIA te gebruiken, toen ze de locatieverbergingsfunctie stopzetten, betaalde ik extra voor hun dedicated IP, maar dat beperkte me tot 1 land terwijl ik er 3 nodig had. Ik ben 2+ jaar geleden overgestapt naar Nord en ik ben erg tevreden.
Ik krijg dit zonder VPN op TMO en Comcast IP’s. Het zijn IP’s die eerder als aanvalsvector werden gebruikt, dus er zijn waarschijnlijk veel IP’s in je ISP’s pool die dit veroorzaken, omdat een 80-jarige vrouw die Barbara Johnson heet, onderdeel is van een botnet bij jou in de buurt.
dit is zeker een Google-zaak, verander gewoon je zoekmachine in DuckDuckGo
of gebruik geen Chrome, ik ben groot fan van Brave, ik gebruik Chrome alleen voor YouTube, Gmail en social media, al mijn andere beveiligde e-mails zijn via Brave.
Het is de prijs van privacy. Google is niet gratis en wil je overal volgen, en als je dat niet toelaat, moeten ze je op andere manieren laten betalen voor hun diensten. Gebruik geen Google.