IdentityV voor mij is ONPLAYBAAR

Ik woon in NSW, Australië, en speel op de servers in Azië. Elke keer dat ik speel, krijg ik 240-260 ping, ongeacht wat. Dit is meerdere keren gebeurd in oktober, waardoor ik helemaal niet kan spelen. Vroeger was ik een 20-ster Drachenkrijger met 100-120 ping door mijn verbinding via een VPN naar de Aziatische server te leiden, maar sinds een tijdje werkt dat niet meer en krijg ik in elke game meer dan 300 ping.

Wat is er in godsnaam gebeurd?

Is er ooit een oplossing voor?

Heeft iemand soortgelijke problemen ervaren?
Vertel me alsjeblieft over je ervaringen.

Dank je!!

ik deze ochtend in een aangepaste caption

Ik heb 120-150 ping en ik woon in Melbourne

Hoi, ik kom ook uit NSW, Australië en heb hetzelfde probleem :). Mijn duo en ik begonnen een paar jaar geleden met IDV spelen toen het letterlijk onplayable was zonder VPN (500+ms tot 200ms met VPN), waardoor we stopten. Tot onze verbazing zijn we dit jaar eerder teruggekeerd en hadden we 120-180ms verbinding met de Aziatische server vanuit Sydney zonder VPN! We dachten dat de ping eindelijk was opgelost.

Helaas is het sindsdien constant boven 250ms gebleven voor ons beiden, sinds een grote update van de engine een paar maanden geleden. Ik denk dat de grote update de routing vanuit Australië heeft verstoord. Hopelijk wordt het later weer beter zoals voorheen, want het is nu gewoon niet de moeite waard om te spelen. Ping is gewoon chaotisch voor ons Australiërs, we zullen nooit prioriteit krijgen bij online games.

Hmm ik heb 50 ping maar het springt af en toe willekeurig naar 100 en 200. Ik heb nog steeds redelijk kunnen spelen omdat mijn basis op 50 staat, maar die rare pieken zijn gewoon vreemd. Het is niet elke paar seconden, maar het gebeurt wel. Ik moet zeggen, mijn signaalsterkte is tegenwoordig vrij slecht en ik weet niet waarom, maar ik kan het niet de schuld geven van het spel. Ik kijk nu op mijn telefoon en mijn signaalsterkte is 2-3 en mijn wifi is 2 streepjes van de regenboog.

Ik ben in Pakistan en ik heb meestal boven de 250+, soms zelfs 700+ ping. De enige oplossing voor Azië die ik heb, is verbinden met de Singapura-server en laat me weten of het helpt… Zo speel ik op mijn Aziatische account terwijl mijn hoofdaccount op NA/EU lijdt omdat dit bedrijf cncr is.

Ik ben in Schotland en mijn gemiddelde ping is 150 of meer. Is het in oktober voor iedereen slechter geworden? :sob: Mijn gebruikelijke ping was vroeger minimaal 120.

IDV heeft waarschijnlijk geen servers in Europa vanwege kosten, maar met 50 dollar voor een skin kunnen ze het zich zeker veroorloven, kom op..

Welke VPN gebruik je? Ik zit in NA/EU maar ik heb een schattige Aziatische account waar ik niet op kan spelen vanwege vreselijke ping :sob: (270+). Ik denk niet dat het veel zal veranderen, maar ik moet het proberen.

Welke internetprovider heb je? TPG en iedereen die hun lijnen gebruikt, heeft al meer dan een jaar problemen vanwege een onderzeese kabel die ervoor zorgt dat het meeste verkeer naar de Tokyo-server via LA wordt geleid. Ik heb contact met hen opgenomen toen het begon, en ze zeiden dat ik geluk moest hebben, dat ze er niets aan konden doen lol.

Hallo, ik ben Australisch en heb veel Australische vrienden die spelen. Al mijn vrienden in NSW (en WA ook) hadden hun ping verschrikkelijk na de engine update.

Netease heeft iets gedaan met hoe de servers werken (om de ping te verminderen :clown_face:) en we zijn er vrij zeker van dat we nu naar verschillende regio’s verbinden. En, voor veel mensen, wat ze ook deden, het werkte. Sommige staten in Australië zijn om de een of andere reden compleet benadeeld. :skull:

Als mede-NSW’er moet ik er toch mee leren leven… Sinds 2021 speel ik met constante ping van 200+ en dat is zwaar en is nooit verbeterd.

Ook uit NSW. Sinds de engine update is de ping verschrikkelijk en was de NA/EU-server voor mij beter, maar niet veel :sob:?? Voor de update speelde ik op 160-200 ms, en na de update was ik consequent tussen de 200-300.

Ik begon een VPN te gebruiken omdat ik op dat moment echt geen andere opties meer zag, en daarmee verminderde de ping tot ongeveer 120 ms. Ik speel op pc en gebruik Norton’s Secure VPN (en verbind met de Australia-server). Ik weet niet hoe goed dat op mobiel werkt, en Norton’s is best duur…

Precies hetzelfde hier. Vraag me af of je een oplossing hebt gevonden of dat het wisselen van providers iets heeft geholpen?
Ik heb feedback ingediend bij IDV en ik kreeg volgens mij alleen een sjabloonreactie, en verdere vragen (ook van andere e-mails) werden niet beantwoord.

Oh, godzijdank dat ik niet de enige Aussie ben die hiermee worstelt. Ik krijg de laatste tijd meer 160s :"))

Vreemd… ik weet niet wat er aan de hand is met mijn game. Dank je.

Zelfde hier, Melbourne 100-160 ping.

Ik weet het, hè! Jammer om te horen over je problemen met het spel, nu weet ik dat ik niet de enige ben. Ik hoop dat ze het ook oplossen, anders weet ik niet wat ik ga doen. 15 dollar per maand uitgeven aan een VPN voor een spel dat ik maar een paar keer per maand speel, lijkt me niet de moeite waard.

50 ping in Australië? Of ergens anders?

In hetzelfde schuitje als jij, behalve India, hoewel 700+ inderdaad gek klinkt. Probeer de minder gebruikte VPN’s, die hebben meestal lage belasting en verlaten kanalen die betere ping geven. Ik heb 180-240 met New York kanalen voor NA/Eu en 70-110 met Singapore/Hong Kong kanalen voor Azië.

Ik hoorde dat JP- en Oceanië-servers samenvoegen? Ik kan jouw methode proberen, dank je.

Is dat in India? Pakistan?