Ik woon in NSW, Australië, en speel op de servers in Azië. Elke keer dat ik speel, krijg ik 240-260 ping, ongeacht wat. Dit is meerdere keren gebeurd in oktober, waardoor ik helemaal niet kan spelen. Vroeger was ik een 20-sterren Draaf op rond de 100-120 ping door mijn verbinding om te leiden naar de Aziatische server met een VPN, maar ooit is dat allemaal ineffectief gebleken, waardoor ik elke game 300+ ping kreeg.
Wat in hemelsnaam is er gebeurd?
Zal er ooit een oplossing komen?
Heeft iemand zo’n soort probleem gehad?
Vertel me alsjeblieft over je ervaringen.
Dank je!!
ik in een custom van vanochtend
Ik krijg 120-150 ping en ik woon in Melbourne
Hoi, ik kom ook uit NSW, Australië en heb hetzelfde probleem :). Mijn duo en ik begonnen enkele jaren geleden met IDV toen het letterlijk onhaalbaar was zonder VPN (500+ ms naar 200 ms met VPN), waarna we stopten met spelen. Tot onze verrassing zijn we dit jaar teruggekomen en hadden 120-180 ms verbinding met de Aziatische server vanuit Sydney zonder VPN! We dachten dat de ping eindelijk was opgelost.
Helaas is het sindsdien stabiel omhoog geschoten naar meer dan 250 ms voor ons beiden, sinds de grote engine-update een paar maanden geleden. Ik denk dat die grote update de routing uit Australië verpest heeft. Hopelijk wordt het over tijd weer goed, zoals voorheen, want het is gewoon niet de moeite waard om nu te spelen. Ping is hier in Australië gewoon chaos, want we komen nooit op de prioriteitenlijst van online games.
Hmmmm ik heb 50 ping maar het stijgt raar genoeg soms willekeurig tot 100 en 200, ik heb toch een behoorlijke prestatie kunnen leveren omdat mijn basis op 50 ligt, maar die rare pieken zijn gewoon raar. Het gebeurt niet elke paar seconden, maar het gebeurt wel. Ik moet zeggen dat mijn signaal bars tegenwoordig nogal slecht zijn en ik weet niet waarom, maar ik kan het het spel niet verwijten. Ik kijk nu op mijn telefoon en mijn bars zijn 2-3 en mijn wifi is twee stukjes van de regenboog.