Hoe sterk zijn de chinese servers?

We kwamen net een Chinese server tegen voor Titan Canyon en ze domineerden iedereen gewoon, namen letterlijk de hele kaart over alsof het niks was.

Ik heb ook mijn token op S2216 gezet (waarschijnlijk de sterkste server op dit moment) en zelfs zij leken te worden overtroffen door een Chinese server 3014.

Heel sterk. Het is bijna een compleet andere game. Goedkopere prijzen en betere drop kansen zijn de meest opvallende kenmerken. Het heeft te maken met de Chinese cultuur rondom gamen en hoe beperkt ze zijn in de tijd die ze mogen spelen. Er is een video op YouTube waarin de gevechtsrapporten van de top 3041 spelers worden getoond. Iedereen heeft bijna perfecte titan-uitrusting met gemaximizeerde runes.

Ze geven daar veel geld uit lol.

Ze chantagneren elk land dat niet Aziatisch is. Alles is goedkoper en betere RNG. Als je server door Aziaten wordt gerund, verandert het in een tirannieke server, het verliest nooit.

Sommige zijn waardeloos, veel zijn heel sterk. Het is niet eens zo dat ze allemaal heel sterk zijn. De meesten die we hebben gezien, zijn gewoon heel actief. Wat in evenementen het verschil maakt. De serverwaar ik net naartoe ben verhuisd, is een internationale server en het is de meest actieve server waar ik deel van uitmaak. Tijdens deze laatste TC kwamen 50 mensen opdagen tussen 2 teams voor alleen mijn alliantie. Het was geweldig.

Zou een VPN je toestaan om te kopen aan Chinese prijzen als die goedkoper zijn?

Ik betwijfel echt dat je een Chinese server hebt gevochten. Ik dacht dat ze door Chinese wetten van ons gescheiden waren.
Waarschijnlijk een Aziatische server uit een ander land.

Ja, dat zag ik net. Bijna 3 sterren op alle uitrusting. De meeste hebben zelfs geen andere upgrades voltooid.

Toch won 1410 EL tegen 6 Aziatische servers. (Eerste plek + de twee hoofdstadbatches)

Nee. Tenzij je een VPN gebruikt en een nieuw account in China aanmaakt.

Ja en nee. De prijzen op CN-servers zijn lager, maar je zou opnieuw vanaf nul moeten beginnen. Als ze ontdekken dat je account een VPN gebruikt, zullen ze het waarschijnlijk verbieden, dus zou je terug moeten naar waar je begon.

Ze worden gescheiden gehouden totdat, elk jaar voor dit evenement. Dit is de enige keer dat we tegen hen spelen. Normaal verschijnt er vóór een evenement de “Cross-warzone” chat, maar tegenover de Chinese servers niet.

Er staat niets in de EULA over VPN-gebruik.

Over welk evenement heb je het? Op mijn <1600 server hebben we “Ranked Crosserver - March Ahead”, wat een nieuw ding is. Het enige jaarlijkse evenement dat ik kan bedenken, is het TopStar-toernooi, dat dit jaar werd geannuleerd ten gunste van Ultimate Dominators?
Er is ook EL, maar dat is niet echt jaarlijks. En het nieuwe crossserver-evenement Loot Quest is ontworpen als een permanente modus.

Ja, dat is de nieuwe ranglijstserver-vergelijking. Kijk naar de TC-vergelijkingen waarop je zou kunnen inzetten voor ronde 4. 3041 versloeg 2216, 2798 en 1508. Een hoop van de grote spelers van 2216 waren daar en loco van 1508 was in de lobby. Eigenlijk zijn de grote spelers op andere servers sterker dan deze, maar ze hadden ongeveer 6 mega-whales in die TC-match terwijl andere servers maar 1-2 hadden, dus ze domineerden.

OHH, dus dat verklaart de cryptische opmerking “je kunt nieuwe tegenstanders tegenkomen via de portal” op Discord.

Oh shit misschien… Ik heb dat nooit bij stilgestaan :joy: