Hoe ontgrendel ik deze website op mijn school MacBook?
Ik denk dat je op de link daar moet klikken om naar Freshdesk te gaan en een ticket te openen.
Je werkplek gebruikt Cisco Umbrella (ook bekend als OpenDNS) DNS-filtering; zolang je op hun netwerk bent, ben je gebonden aan hun regels - je kunt een ticket indienen, maar ze ontgrendelen het misschien niet.
Bron - Ik werk in de IT en ik gebruik Cisco Umbrella, dat ik beheer, en de blokkadepagina is me bekend ![]()
Vreemd dat ze Google Chat blokkeren, though.
Vraag hulp aan de lokale IT. Ik ben er zeker van dat ze het zullen ontgrendelen als je een goede reden hebt waarom je Google Chat nodig hebt.
Kom niet op Reddit en vraag om hulp bij het omzeilen van deze beperkingen. Ze zijn er niet voor niets.![]()
Ja, kijk of er een gratis VPN-add-on voor de browser is. Werkt op mijn werk-pc.
Nou, ik heb niet echt een goede reden lol, het gaat gewoon over gesprekken tussen mij en mijn nu vriendin, en ik wil ze opnieuw lezen. Ze hebben het een paar maanden geleden geblokkeerd lol. Dus ik denk niet dat ze het zullen deblokkeren voor zoiets doms.
Grote punten voor het geven van alle antwoorden.
Ik zou Cloudflare’s 1.1.1.1 aanraden; het is een stuk sneller.
Op het DNS-paneel waar ik het zou kunnen aanpassen, is het grijs gemarkeerd en niet te bewerken.
Klik gewoon op de + en het zou je moeten laten.
Het is grijs gemaakt en ik kan er niet op klikken.
Kun je een screenshot sturen?