Mijn jaarplan verloopt bijna en ik moet overstappen naar een duurdere prijs. Maar ik zie dat ik een plan veel goedkoper kan krijgen als ik nog geen lid was. Is er een manier om mijn bestaande account te gebruiken en het goedkopere plan te krijgen nadat mijn abonnement is afgelopen? Of moet ik een nieuw account aanmaken?
Ja, je kunt het nog steeds krijgen.
Zorg ervoor dat je uitgelogd bent bij je NordAccount via hun website, ga dan naar de afrekenpagina en kies je favoriete plan.
Wanneer je wordt gevraagd om een e-mail in te voeren, gebruik dan de e-mail van je bestaande account. De extra service tijd wordt aan je account toegevoegd nadat de betaling is voltooid.
Je kunt dit doen vlak voordat je abonnement verloopt, maar als je het nu doet, wordt je account gewoon verlengd met de termijn die je kiest.
Ik vraag het me gewoon af, als je je bestaande account zou verwijderen, kun je dan hetzelfde e-mailadres gebruiken om een nieuwe aan te maken?
Natuurlijk kan dat, na het verwijderen van je account, zou het van Nord’s kant net zo zijn alsof je een nieuw account hebt aangemaakt.
Ik weet niet waarom je dat zou willen, je kunt nog steeds nieuwe introductieprijzen krijgen ongeacht hoe oud je account is. Bovendien kan het verwijderen van je account een gedoe zijn als je de betalingsgegevens niet hebt om je eigendom te bewijzen.