Hoe kan ik toegang krijgen tot Hotstar vanuit de EU?

Ik probeer al een tijd toegang te krijgen tot Hotstar vanuit de EU. Heb meerdere VPN’s geprobeerd - Secure, Express, Turbo. Geen van hen werkte. Of de server snelheid is te langzaam, of Hotstar kan het IP-adres herkennen.

Heeft een andere Indiaan in de EU een oplossing gevonden of een VPN-app die echt werkte?

Ik zoek ook naar een oplossing.
Ik volg

Gebruik NordVPN. Het werkt. Maar het is betaald.

Zowel Windscribe VPN als hun slimme DNS-dienst genaamd ControlD zouden moeten werken. ControlD heeft een proefperiode van 30 dagen die geen creditcard vereist. Probeer het eens.

Expressvpn werkt ook op de app. Het deed het eerst niet!

Gebruik Disney+, het zou content van Hotstar moeten hebben.

ExpressVPN werkt met Hotstar via de browser, werkt prima voor mij. Ik gebruik de India via Singapore verbinding. Ik heb geen VPN gevonden die de app kan gebruiken.

NordVPN werkte vroeger goed totdat ze de servers in India verwijderden. Laat het weten als je een betrouwbare oplossing vindt.

Het werkte vroeger, maar ik heb het een tijd niet gebruikt en heb nu geen abonnement. Wij gebruiken Surfshark.

Gebruik Disney+ in Europa, daar zit de Hotstar inhoud in (althans de films, ik weet niet zeker over de soap Bahu Rona Dhona).

Dat geprobeerd, zie geen optie voor India.

Heb je Hotstar werkend gekregen via ExpressVPN? Ik ga het vanavond proberen vanaf NZ om naar de cricket te kijken…

Disney + Hotstar betekent dat Hotstar Disney-content heeft, maar niet andersom lol.

Ja, ik denk niet dat dat hierbij gaat helpen.

Vanwege recente overheidsvoorschriften hebben de meeste goede VPN-aanbieders hun servers in India verwijderd.

Ik ben in Europa geweest, ik heb het gezien.

Apps vragen om de identiteit te verstoppen, en die dan jarenlang opslaan. Geweldige zet zoals altijd.