Hoe kan ik ESPN+ kijken als ik in Canada ben

Ik ben in Canada. Hoe kan ik ESPN+ kijken als ik in Canada ben? Ik heb het geprobeerd met een VPN, maar dat werkte niet voor mij. Tips? Of alternatieven?

NordVPN werkt voor mij op Apple TV

Hoe betaal je voor ESPN + als je niet in de VS woont?

Een andere optie is om gewoon 10 dollar per maand te betalen voor IPTV en je krijgt alle tv-zenders van over de hele wereld, je kunt MagisTv proberen, waarmee ik alle ESPN Nord- en Zuid-Amerikakanten kijk, geen VPN nodig

Helaas is er wat misleidende informatie op internet over dit onderwerp. ESPN+ is alleen beschikbaar voor Canadese gebruikers via VPN als ze een Amerikaans adres hebben voor hun ESPN+ account

Ik gebruik al 4 maanden PureVPN en het werkt perfect voor mij, in tegenstelling tot de ineffectieve andere VPN die ik eerder gebruikte. Highly recommend for streaming!
Deze heb ik: https://www.purevpn.com/ca/how-to-watch/espn-in-canada

Wat als je Amerikaans bent en ESPN+ hebt, maar je bent op bezoek in Canada, kun je niet op een tablet kijken? Het lijkt niet te werken

Ik heb geen problemen gehad in Canada en Mexico met geen problemen met VPN. Welke VPN gebruik jij?

Dit hier. Ik gebruik NordVPN al een paar jaar met ESPN+ voor hockey. Veel goedkoper dan Sportsnet+. De ervaring is nu veel beter sinds Apple TV VPN-functionaliteit heeft

Gebruik je je gewone e-mailaccount als je je aanmeldt, of gebruik je een andere?

“Je kunt ook je PayPal-account gebruiken dat gekoppeld is aan een Amerikaanse bank of US Virtual Prepaid Card zoals StatesPay en USunlocked.” Voor mij gewerkt, je hebt wel een goede VPN nodig zoals Nord of Surfshark.
Het citaat is afkomstig van https://howtostream.ca/

Hoe heb je de Amerikaanse adres-vereiste omzeild?

Werkt dit op je iPad? Daar heb ik problemen mee.

Kun je meer info sturen via dm? Ik heb Apple TV+ en NordVPN. Moet ik een normale Apple TV gebruiken?

Ik zal NordVPN proberen.

Bovendien is de ervaring veel beter dan Sportsnet+
Ik krijg serieus HD-hockey te zien en ik kan kiezen welke uitzending ik wil horen

Normaal (standaardplan) account werkt. Er zijn ook kortingen op r/vpnreviews voor Nord!

Ik woon nu in de VS.

Dit was een iPhone, maar ik heb Surfshark gebruikt, als dat helpt.

Precies mijn reden om het ook te gebruiken. Over het algemeen veel goedkoper, dat is aantrekkelijker.