Hoe ik TikTok in de VS benader met een VPN & TikTok geïnstalleerd houd

TLDR; Ik gebruik DuckDuckGo en heb de app-links uitgeschakeld, gebruik een VPN naar Canada en gebruik TikTok in de browser terwijl ik ingelogd ben op mijn Amerikaanse telefoonnumer-account. Dat is alles.

Stappen:

Je hoeft TikTok niet te verwijderen | Je hebt wel een VPN-provider nodig waar je een niet-Amerikaanse locatie kunt kiezen

1. Download de DuckDuckGo-browser
  2. In DuckDuckGo-instellingen > Algemeen – Zet de schakelaar “Open links in bijbehorende apps” uit (het uitschakelen hiervan stopt dat sites de app-versie op de telefoon openen en schakelt over naar de mobiele site.)
  3. Zet je VPN aan (of eerder, het maakt mij niet uit)
    1. Ik gebruik een VPN die niet in de VS staat, je hoeft dat niet, maar doe onderzoek naar providers versus anderen als je geeft om de gegevensbescherming onderweg.
  4. Verander je locatie naar buiten de VS
    1. Ik heb gemerkt dat het gebruik van Vancouver/Toronto/Ottawa-servers mijn feed vult met heel vergelijkbare inhoud als mijn voormalige (RIP) VS-feed
  5. Ga naar DuckDuckGo, zoek naar TikTok of ga rechtstreeks naar hun site (nu vanuit buiten de VS en volledig in-browser)
  6. Log in met je TikTok-account en Xi’s je oom, mensen.

Hoop dat dit iemand helpt, ik ben niet de juiste IT-types om iets over VPN uit te leggen. Dit was meer “klantenoplossingen” waarbij ik gewoon wilde dat het werkte en de browsers als het puzzelstukje zag om in te werken.

Gelukkig Doom Scrollen!

Heel erg bedankt :ok_hand::ok_hand::clap::clap: