niet echt een internettechnicus
ik dacht dat een VPN alleen je IP-adres en locatie verandert
hoe helpt dat streamer om in lobby’s met lage K/D te komen?
niet echt een internettechnicus
ik dacht dat een VPN alleen je IP-adres en locatie verandert
hoe helpt dat streamer om in lobby’s met lage K/D te komen?
Het plaatst ze op servers in afgelegen gebieden, bijvoorbeeld Nadia gebruikt er een voor Brazilië, waar veel bots zijn om het gebrek aan spelers op die servers te compenseren.
Nou, CoD VPN werkt nu niet meer zoals de gewone VPN, tenminste dat doen de streamers meestal. Wat het doet, is dat je de VPN zo kunt instellen dat je bijvoorbeeld virtueel naar India kunt verbinden, en daarna een geo-locatie-app gebruikt (meestal te vinden op Netduma-routers), zodat het lijkt alsof je in een bepaald gebied bent. Vervolgens wordt je gekoppeld aan de verste server ten opzichte van je werkelijke locatie, die meestal uit nieuwelingen bestaat. Je moet er wel op letten dat je je tijden kiest wanneer iedereen slaapt, bijvoorbeeld 's nachts in Europa, want dan kies je Hong Kong, omdat de meeste mensen dan slapen of in school zitten. Ik weet dat mijn uitleg misschien niet helemaal duidelijk is, maar ik hoop dat je het begrijpt.
Hulp bij het krijgen van bot lobby’s om hun K/D op te krikken.
Het is bedoeld om je op afstandswerk-servers te plaatsen, zoals Egypte, zodat ze in lobby’s met lage K/D kunnen spelen en kunnen bewijzen hoe goed ze zijn door door kinderen van 5 jaar en mensen met 300 ping te vuren. Ook gebruiken ze wh (woordelijke hacking) om sneller hun doelwitten te lokaliseren zodat ze kunnen opscheppen over 50+ nep-bommen.
VPN helpt niet alleen cheaters, het is een enorme hulp voor spelers met een hoge K/D
De VPN plaatst je niet in bot lobby’s
VPN helpt om SBMM te misleiden, waardoor je meer kans hebt op goede lobby’s met goede, slechte en gemiddelde spelers. Als je een willekeurige speler bent, hoef je niet te investeren in een VPN.
Ik ben de VPN-weg ingegaan. Je zou kunnen zeggen dat “nieuwsgierigheid de kat heeft gedood”.
Mijn vrienden en ik hebben K/D’s van 1.4, 1.6 en 1.9 (zonder VPN)
Ik heb er een gedownload omdat we telkens werden afgemaakt en het leek alsof SBMM voor ons op maximum stond.
Met de VPN halen we gemiddeld misschien 4/5 overwinningen per sessie, en sinds we die gebruiken, hebben we allemaal enkele 20-kill games gehad.
Volgens ons is dat 100% vals spelen. We zullen het niet doen op MW2 of Warzone2.
De data van het spel wordt meestal zo verzonden/ontvangen:
Als je een VPN gebruikt:
Zoals je ziet, komt er veel meer werk bij kijken. Dit zorgt ook voor meer vertraging. Hoe meer werk, hoe langer het duurt. En dit voorbeeld houdt geen rekening met de data die wordt omgeleid en via een indirecte weg reist in plaats van rechtuit.
De VPN-aanbieders gebruiken vaak shady trucs om te doen alsof een IP in een bepaald deel van de wereld ligt, terwijl dat niet zo is, wat soms de ping kan versnellen, maar je zult nooit betere ping hebben dan zonder VPN. Als de VPN je betere ping toont, wordt de ping gemanipuleerd of is het gewoon een nepweergave.
Dit is de natuurkunde en die kan je niet beïnvloeden. Zelfs niet met de beste software-ontwikkelaars.
Het hele VPN-verhaal is een grote scam.
Waarschijnlijk wordt je dan downgevoted als een gek, maar niemand heeft het tot nu toe goed uitgelegd.
De meest populaire service stuurt een deel van je verkeer via een bepaalde locatie zodat het spel denkt dat je ergens anders bent. Als je bijvoorbeeld in het VK bent en India kiest, plaatst het spel je nog steeds op een server dicht bij jou, maar denkt dat je in India bent. Het idee is dat het spel denkt dat je ergens anders bent, maar je niet naar lokale servers verbindt, dus wordt SBMM omzeild en word je op een server gezet met goede ping, bijvoorbeeld in een ander Europees land.
Persoonlijk geloof ik niet dat het werkt en dat bepaalde mensen gewoon voorrang krijgen bij matchmaking.
Het is niet “cheaten”, het plaatst je gewoon in een lagere SBMM-klasse. Het is alsof Tiger Woods naar de lokale golfbaan gaat en de dames tee gebruikt.
Omdat deze gemeenschap voornamelijk bestaat uit domme oude kerels van 45 jaar die niet kunnen zoeken, zal ik je uitleggen hoe streamers deze VPNs gebruiken, want slechts één persoon in de commentaren heeft het goed. De software die ze gebruiken, zijn geen echte VPNs. Het zijn IP-spoofers. Wat het doet, is dat het de game voor de gek houdt door te laten denken dat je vanuit een ver locatie speelt, zoals India, Singapore, Australië, enzovoort. Omdat de game denkt dat je op een grote afstand zit, verbindt het je met servers op basis van ping. Zo wordt je SBMM gebroken. Dit alles gebeurt terwijl je nog steeds verbonden bent met lokale servers. Daarom kun je zonder lag spelen en worden je gematcht met mensen die je taal spreken.
Mensen uit andere landen zijn niet per se slechter dan mensen uit andere landen; een VPN stelt je in staat om in een andere tijdzone te spelen. Lobby-K/D’s zijn meestal het hoogst tussen 22.00 en 02.00 uur, daarna wordt het moeilijker. De makkelijkste lobby’s worden vaak gevonden in de ochtend; door een VPN te gebruiken, kun je bijvoorbeeld om 10 uur 's ochtends spelen, terwijl het 2 uur 's nachts bij jou is.
Het is gewoon een manier om het matchmaking-systeem te misleiden. Ik weet zeker dat de ontwikkelaars hier een oplossing voor zouden kunnen vinden, maar dat doen ze niet.
Deze community is super soft en emotioneel alsof het gebruik van een VPN invloed heeft op wat je doet in het spel, alsof het echt is. Wat moet een VPN ermee te maken hebben, alsof het in het echt is! Of zijn jullie boos omdat jullie ook in de bot lobby zitten en ze stelen je shine lol?
Volgens de ToS van Activision niet.
Ook als je 's nachts in dat gebied speelt, zijn er nog minder mensen die spelen, waardoor het geen vaardigheid vereist.