geen internettechnologie expert
Ik dacht dat VPN alleen je IP-adres en locatie veranderde
Hoe helpt dat streamers om in lobby’s met lage k/d te komen?
geen internettechnologie expert
Ik dacht dat VPN alleen je IP-adres en locatie veranderde
Hoe helpt dat streamers om in lobby’s met lage k/d te komen?
Het plaatst ze op servers in afgelegen gebieden, bijvoorbeeld Nadia gebruikt er een voor Brazilië, waar veel bots zijn om het gebrek aan spelers op die servers goed te maken
Wel, CoD VPN functioneert niet meer als de gebruikelijke VPN, ten minste dat doen streamers meestal. Het komt erop neer dat je de VPN zo kunt configureren dat je bijvoorbeeld (alleen virtueel) verbinding maakt met India, en vervolgens een geografische locatie-app (meestal te vinden in netduma-routers) gebruikt, zodat er een soort omheining wordt gemaakt waarbinnen matchmaking niet mag verlaten worden. Met deze technieken plaatst het spel je op de verste server van je locatie, die meestal bestaat uit nieuwkomers. Het enige nadeel is dat je een tijd moet kiezen waarin iedereen slaapt, bijvoorbeeld 's nachts in Europa, dan kies je Hong Kong, omdat de meeste mensen dan slapen of op school zitten. Ik weet dat ik het misschien niet heel helder uitleg, maar hopelijk begrijp je het punt.
Helpt hen om bot-lobbies te krijgen om hun K/D te verhogen
Het zou je op remote servers moeten plaatsen die bevolkt zijn door bots, zoals Egypte, zodat ze met een K/D van 7 door lobby’s met een K/D van 0,5 kunnen razen en kunnen bewijzen hoe geweldig ze zijn door door kinderen van 5 jaar en mensen met 300 ping te gaan lol. Ze gebruiken ook wh om hun slachtoffers sneller te vinden, zodat ze kunnen opscheppen over nepfantasies van 50+ bommen
VPN helpt niet alleen cheaters, het is een enorme hulp voor spelers met een grote K/D.
VPN plaatsen je niet in bot-lobbies.
VPN helpt om SBMM-timing te foppen; dat betekent dat je meer kans hebt op goede lobby’s met goede, slechte en gemiddelde spelers. Als je een willekeurige speler bent, wees niet godsarm in het kopen van een VPN.
Ik heb de VPN-route geprobeerd. Je kunt zeggen “Nieuwsgierigheid heeft de kat gedood”
Mijn vrienden en ik hebben K/D’s van 1.4, 1.6 & 1.9 (zonder VPN)
Ik heb er een gedownload omdat we constant bads kregen, het leek alsof SBMM op maximum stond voor ons.
Met de VPN halen we gemiddeld misschien 4/5 overwinningen per sessie en sinds we het gebruiken, zijn we allemaal een paar keer in de twintig geëindigd.
Naar onze mening is dit 100% vals spelen. We zullen het niet doen op MW2 of Warzone2.
De gegevens van het spel worden meestal zo verzonden/ontvangen:
Als je een VPN gebruikt:
Je ziet, er gaat veel meer werk aan vooraf. Dit voegt vertraging toe. Hoe meer werk, hoe meer tijd, en in dit voorbeeld praten we niet eens over het feit dat data wordt omgeleid en een indirecte weg aflegt in plaats van een directe.
De VPN-aanbieders gebruiken veel shady trucs om het IP te laten lijken alsof het in een bepaald deel van de wereld is, zelfs als dat niet zo is, wat nog steeds de snelheid kan beïnvloeden, maar je zult nooit een betere ping hebben dan zonder VPN. Als de VPN je een betere ping toont, dan wordt de ping gemanipuleerd of gewoon weergegeven als nep.
Het bovenstaande is de natuurkunde en dat kun je niet beïnvloeden. Niet eens met de beste softwareontwikkelaars ter wereld.
Het hele VPN-verhaal is een grote oplichterij.
Waarschijnlijk wordt ik hier heel erg neergeteld, maar tot nu toe heeft niemand het goed uitgelegd.
De meest populaire service routeert een BEETJE van je verkeer via een bepaalde locatie zodat het spel denkt dat je ergens anders bent. Als je in het VK bent en bijvoorbeeld India kiest, plaatst het spel je nog steeds dicht bij je eigen locatie. Het idee is dat het spel denkt dat je ergens anders bent, maar je niet verbindt met lokale servers, waardoor SBMM wordt omzeild en je op een server met goede ping wordt geplaatst. Bijvoorbeeld in een andere Europese server.
Persoonlijk geloof ik niet dat het echt werkt en dat sommige mensen gewoon voorgetrokken worden bij matchmaking.
het is niet “valsspelen”, het plaatst je gewoon in een lagere SBMM-klasse. Het is alsof Tiger Woods naar de lokale golfbaan gaat en de vrouwen tees speelt.
Omdat deze community vooral bestaat uit hersendode, boze 45-jarige vaders die geen onderzoek kunnen doen, vertel ik je hoe streamers deze VPN’s gebruiken, want slechts één iemand in de commentaarsectie begrijpt het echt. De software die ze gebruiken zijn geen echte VPN’s. Het zijn IP-spoofers. Wat het doet, is het spel voor de gek houden door te doen alsof je vanaf een heel ver gelegen plek speelt, zoals India, Singapore of Australië. Daarom, omdat het spel denkt dat je ver weg bent, maakt het verbinding met servers op basis van ping. Zo wordt je SBMM gebroken. Dit gebeurt allemaal terwijl je nog steeds wordt gematcht in je lokale servers. Daarom kun je zonder lag spelen en worden mensen die je taal spreken nog steeds gematcht.
Mensen uit andere landen zijn niet per se slechter dan mensen uit andere landen; een VPN stelt je in staat om in een andere tijdzone te spelen. Lobby K/D’s zijn meestal het hoogst tussen 22.00 en 02.00 uur, en het moeilijkheidsniveau neemt daarna af. De gemakkelijkste lobby’s worden algemeen gevonden in de ochtend; en door een VPN te gebruiken, kun je op 10 uur 's ochtends spelen volgens iemand anders zijn tijd, ondanks dat het 2 uur 's nachts bij jou is.
In feite is het een manier om het matchmaking-systeem te foppen. Wat ik zeker weet, is dat de ontwikkelaars daar een manier voor kunnen vinden, maar dat niet doen.
Deze gemeenschap is veel te gevoelig en emotioneel alsof het gebruiken van een VPN enige invloed heeft op wat je in een game doet, alsof. Wtf heeft een VPN te maken met iemand in deze lobby, net zoals in het echte leven! Of zijn jullie boos omdat jullie ook in de bot-lobby zitten en ze jullie shine stelen lol?
Niet volgens de ToS van Activision.
Ook als je 's nachts in dat gebied speelt, zijn er nog minder mensen die spelen, waardoor het geen vaardigheid vereist.
Stel je voor dat ze gewoon geen SBMM hadden. Dan zou die hele ideologie van VPN’s gewoon niet bestaan.
Nee.
Het zet je Geo op India of waar dan ook, het spel zoekt een server in India maar de ping is te hoog - het geeft prioriteit aan ping boven SBMM en je wordt verbonden met een server die je meestal zou krijgen, maar met een willekeurig vaardigheidsniveau. Je zou een lobby met 0,5 kunnen krijgen of 1,5, maar je krijgt meer lobbies met een lage vaardigheid dan zonder.
Waarom kopen als je er een kunt maken of gratis krijgen?
Gratis VPNs zijn onzin, ze hebben misschien 1 of 2 locaties, maar de rest van de wereld niet.