[Highlight] Hoe krijg je League Pass succesvol werkend met VPN en black-out wedstrijden
-
ELKE WEDSTRIJD (TNT, ESPN, lokale black-out inbegrepen) kan bekeken worden zodra de wedstrijd voorbij is op dezelfde dag, zolang je ingelogd bent op internationale league pass (schakel VPN in tijdens inloggen, uitschakelen voordat je de speler laadt).
-
Niet-blackout wedstrijden streamen live zonder problemen.
-
Live ESPN wedstrijden: Lijkt goed te werken. Memphis vs NYK ESPN 19/10
-
Live lokale team (Blazers) niet-TNT wedstrijden: Werkt! Kijk nu naar POR@SAC op 19/10
-
Live TNT wedstrijden: Helaas lijkt dit niet te werken, omdat we geconfronteerd worden met een lege witte pagina. Soms komt de TNT OT commentaarvrije mobiele stream door, maar dat is gewoon de standaard voor Amerikaanse inwoners die momenteel gratis is. Noch TNT wedstrijden op 18/10 noch op 20/10 werkten zoals verwacht. Deze wedstrijden zijn direct beschikbaar na afloop, mits je ingelogd bent via een internationale VPN. Laten we hopen dat LP dit niet doorheeft en dit toepast op andere black-out wedstrijden. Als iemand een werkende oplossing heeft, wordt dat zeer op prijs gesteld.
#Elke wedstrijd werkt, behalve live TNT wedstrijden (maar ze zijn direct na afloop beschikbaar)
- Een laatste tip: Je kunt deze methode gebruiken om black-out wedstrijden te bekijken, zelfs als je al een regulier US league pass abonnement hebt. Log in met VPN buiten het black-out gebied (incognito of na het wissen van cookies), schakel uit voordat je de videospeler laadt, en gebruik zoals normaal. Waar je league pass koopt, maakt niet uit, internationaal of niet. Of je nu de volle US-prijs betaalt of slechts $19 via India LP, je krijgt precies dezelfde service die alleen wordt beperkt door waar NBA.com denkt dat je bent wanneer je inlogt. Ik heb dit alleen op desktop PC gedaan en weet niet of het voor andere apparaten werkt, maar wis je cookies.
#Stappen om het werkend te krijgen. LEES ZORGVULDIG
- Wis NBA.com cookies (of gebruik een volledig nieuwe browser die je nog niet voor NBA.com hebt gebruikt)
- Schakel VPN in in een buiten-de-markt regio (laten we zeggen Mexico)
- Log in op NBA.com via VPN
- Zorg dat je ingelogd bent op je account
- Laad een wedstrijd die NIET een live TNT wedstrijd is.
- Je zou een foutmelding moeten zien zoals “buiten land geblokkeerd omdat de client niet in je thuisland of contentportabiliteitsregio is”
- SCHAKEL JOUW VPN UIT
- Druk op F5 om de pagina te herladen
Je hoeft de foutmelding niet te krijgen om door te gaan. Ik heb het zo vermeld om zeker te zijn dat je ingelogd bent bij NBA.com en league pass is een slechte service die soms niet ingelogd lijkt te zijn ondanks je inspanningen.
League Pass prijzen:
-
India: ~$19
-
Turkije ~$24
-
Mongolië ~$40
-
Zuid-Afrika ~$47
-
Voor de beste deal, koop India LP. Je hoeft het maar één keer te gebruiken om te kopen. De volgende keer dat je inlogt, gebruik dan gewoon een VPN buiten de VS (of gewoon ergens buiten het black-out gebied).
-
Ga Pelicans! Blazers blijven mijn team, maar ik ben een fan geworden van NOLA Pelicans nadat ik CJ en Ingram samen heb zien spelen. Dit team is problemen!