Ik weet dat het onmogelijk is 100% privacy te ervaren, maar het is zeker mogelijk om het te verbeteren en enige mate van bescherming te bieden. Dat was precies de kern van dit bericht, maar bedankt voor de reactie!
Goede vraag! Dus eerlijk gezegd? Ik weet zelf niet wat ik bedoel. Ik blijf dat woord “privacy” zo vaak herhalen. Het zoekt niet naar iets slechts, dus ik heb er niets om me zorgen over te maken, maar ik bedoel waarschijnlijk dat iemand niet precies hoeft te weten wat ik zoek, bijvoorbeeld wat konijnen eten XD.
Ja, dat is het probleem, Google zoeken is nu gewoon slecht.
Wat me het meest zorgen baart aan de Tor-browser is de snelheid en het feit dat je per ongeluk bijvoorbeeld de darknet (of deep web) binnenkomt, dat zou ik niet zo leuk vinden… Is het mogelijk om .onion-domeinen te blokkeren?
En is het waar dat als je bijvoorbeeld DuckDuckGo gebruikt, .onion-domeinen werken, maar dat Brave Search dat niet doet? Dus Brave Search + Tor-browser = redelijk privacy en beveiliging + geen toegang tot .onion-sites (ik vraag omdat ik niet wil dat ze voor mij werken).