Kan iemand me helpen een website te vinden om Russische tv-shows te kijken? (Alsjeblieft geen YouTube, maar een website waar anderen geen video’s kunnen uploaden).
Ik hou van anime tv-shows, maar het belangrijkste is dat de show(s) in het Russisch zijn met Russische ondertitels. (Русские Субтитры en russische voice-over)
kinozal.tv is een andere tracker met series, maar ondertitels zijn moeilijk te vinden, denk ik. Er zijn abonnements-site-achtige diensten zoals Netflix, die mogelijk meer kans hebben op ondertitels, maar ik heb ze nooit gebruikt.
Nou… ik denk niet dat je die echt zou moeten kijken. Dit is, zoals je ziet, vrij lage kwaliteit inhoud, zelfs volgens Fox-standaarden.
Ik zou aanraden om een aantal Russische creatieve YouTube-videobloggers te bekijken, om de betekenis van de meest gebruikte woorden en uitdrukkingen te leren. Daarna kunnen klassieke Russische films en romans, misschien enkele nieuwszenders, ook interessant zijn.
Er is de man die ik aanbeveel voor beginnende Russen.
precies wat ik de afgelopen week zocht. Godeaf.net gevonden, Engels taal met Russische ondertitels van bekende shows. Ik kijk GOT met Russische ondertitels.
Kan nog geen Russische met Russische ondertitels vinden.
Er is een website fox-fan.ru voor tekenfilm-tv-shows van FOX (The Simpsons, Family Guy, enz.). De meeste shows hebben zowel Engelse als Russische ondertitels en meerdere Russische voice-over tracks. Je kunt ze ook in de originele Engelse versie kijken, dus het is gewoon een goede plek om in het algemeen naar tekenfilms te kijken.
Ook heeft die site zustersites voor tekenfilms van Netflix, Cartoon Network, enz. (Ik weet de URL’s niet uit mijn hoofd), bekijk ze ook.
Als je specifiek van anime houdt, dan is de site die je nodig hebt smotret-anime.ru. Het heeft bijna alles met Russische ondertitels en dubbels (raw, Engelse ondertitels, en Engelse ondertitels).