Hoi CC-ers!
Na ongeveer 2 jaar een eerste generatie CC te hebben gebruikt, besloot ik dat ik een nieuwe voor in de slaapkamer ging halen, en gebruik wilde maken van de aanbieding die nu geeft £20 krediet, dat is echt cool.
Mijn ouders hebben ook besloten dat ze ermee gaan beginnen… dus ze hebben er twee gekocht op het vliegveld en meegenomen naar Tenerife (Spanje). Ze kunnen nu geen £20 meer inwisselen (x2!!)… Dus mijn vraag is:
Hoe zorg ik ervoor dat die twee chromecasts denken dat ze in het VK zijn, zodat ik de £40 op mijn account kan krijgen? Is dit mogelijk? Een soort VPN/tunneling methode? Ik ben geen sysadmin, maar ik kan oplossingen implementeren… maar dit keer ben ik vastgelopen! Ik denk dat ik het apparaat moet rooten, zelfs al zit ik 2000 mijl verderop.
Alle ideeën zijn welkom.
Ik kan geen manier vinden om gewoon de serienummers van de CC’s in Google Play in te voeren, dus ik zit vast en probeer na te denken over manieren om dit probleem te omzeilen! Wat nog meer, ik heb slechts een paar dagen om dit te doen voordat de aanbieding verloopt!
Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden!
Hier is mijn slechte haiku;
Chromecast in het buitenland
Kan niet zien wat ik wil
Ik wil dat het kan