Heeft Reddit regels over moderators die een vpn gebruiken?

Vraag me af of het oké is of niet voor moderators om een vpn te gebruiken terwijl ze op Reddit zijn. Ik heb gezocht op dit onderwerp, maar ik kon niet veel vinden.

Iedereen kan een vpn gebruiken. Het enige risico is of Reddit het markeert als een verdacht account. Dit kan gebeuren bij iedereen die een vpn gebruikt.

Niet echt, nee.

Je kunt een VPN gebruiken, maar er kunnen situaties zijn waarin je account als verdacht wordt gemarkeerd als dezelfde IP-adres door kwaadwillenden wordt gebruikt.

Hoi /u/CRBstar, zie onze Intro & Regels. We zijn vrijwillig, niet door Reddit beheerd Personeel/admin. Vrijwillige moderators hebben beperkte bevoegdheden tot de groepen die ze beheren. Geautomatiseerde antwoorden zijn samengesteld uit antwoorden van mede-vrijwillige moderator helpers. Moderatie werkt het beste op een cache-verlichte desktop/laptop browser.

Hulpmiddelen voor mods zijn: (1) r/modguide’s Zeer Handige Index door mede-moderators over Hoe te doen, (2) Mod Help Center, (3) r/automoderator’s Wiki en Bibliotheek van Gemeenschappelijke Regels. Veel Mod Resources vind je in de zijbalk en >>deze FAQ wiki<<. Zoek ook in deze subreddit. Dank je!

Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch gedaan. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.

Gevonden regex-match: regels

Het lijkt alsof je vraagt over het opstellen van regels op jouw subreddit. Dit is een Zeer Veelgestelde Vraag, dus deze automatische reactie is ingesteld voor elke vermelding van “regels” en “regel”.

Dit moet Alleen op DESKTOP/LAPTOP Browser, niet op Mobiele Apps worden gedaan. (Beperkte optie: mobiele browser op desktopweergave.) Bekijk deze gids voor meer details over wat te doen.

VOOR INFO OVER: # regels opstellen, # regels widget instellen, # welke regels je subreddit moet hebben, # het opstellen van post richtlijnen en # algemene AutoMod regels (voor leeftijd/karma/om op elke post te reageren), klik hier.

Als je je antwoord hebt gevonden, voel je vrij om te reageren met “<3 Automod” of “Thanks, Automod”. Anders wacht je tot een menselijke helper je kan assisteren. Deze post is NIET verwijderd.

Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch gedaan. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.

Wat gebeurt er als je account als verdacht wordt gemarkeerd? Is dat een ban, kan dat ongedaan worden en hoe snel gaat dat?

Wat gebeurt er als je account als verdacht wordt gemarkeerd? Is het een automatische ban of zoiets?

Het kan worden gebanned of simpelweg door Reddit spamfilters worden gepakt en moet alles handmatig worden goedgekeurd.

En voor een ban, ik heb gehoord dat sommige snel worden teruggedraaid en anderen lange wachttijden hebben, en sommigen nooit worden teruggedraaid. Het is allemaal afhankelijk van de Reddit-beheerders.

Ik weet het niet zeker. Het kan shadowbanned of beperkt worden.