De Windows-versie van NordVPN werkt het grootste deel van 2022 niet in China.
In 2021 werkte het een paar maanden wel en daarna weer niet.
Is er officieel iets gezegd over wat we kunnen verwachten in de toekomst?
De Windows-versie van NordVPN werkt het grootste deel van 2022 niet in China.
In 2021 werkte het een paar maanden wel en daarna weer niet.
Is er officieel iets gezegd over wat we kunnen verwachten in de toekomst?
Heb je het geprobeerd met obfuscatie-servers??
Als ze maar een soort tijdlijn konden geven. Ik heb Nord gekocht om deze reden (en omdat veel “up-to-date websites” zeggen dat Nord in China werkt, wat volkomen onwaar is voor PC).
Kan het niet terugvragen, kan het niet gebruiken.
Niet OP, maar…
Ja, en het werkt niet.
Ik had een chat met Nord Support. Hij was aardig, maar kon niet helpen. Blijkbaar zei hij dat Nord op Android in China werkt, maar niet op PC. Geen tijdlijn wanneer ze het gaan fixen.
Officiële info zou fijn zijn, ik heb het gevoel dat ze niet veel zeggen over dit probleem, wat voor veel van hun gebruikers belangrijk is.
Ik heb een plan van 2 jaar gekocht een week geleden.
Ik kan bevestigen dat het nooit heeft gewerkt, niet op Windows, niet op Android.
Ik gebruik al 5 jaar zonder problemen Astrill, maar die kosten nu $150 per jaar voor 5 apparaten.
NordVPN is maar $40 per jaar met het 2-jarig plan, en 6 apparaten. Je kunt je voorstellen waarom ik echt wilde dat het werkte, maar dat doet het niet.
Ik denk dat het een goede deal is als je buiten China bent, maar vanuit binnen, vergeet het.
Ik heb hetzelfde. Een plan van 2 jaar gekocht 2 maanden geleden, en geprobeerd met obfuscated servers op Android en Windows, geen van beiden werkt.