Heeft iemand hier positieve ervaringen met gotogate?

Ik heb gisterenavond een vlucht geboekt van Kuala Lumpur naar Amsterdam in mei, en terwijl ik mijn creditcardgegevens invoerde om te betalen, besloot ik reviews op te zoeken. Ik dacht dat ik op een pagina zou komen met een PAC of een eenmalige wachtwoord, maar dat gebeurde niet. Terwijl ik de verschikkelijke reviews las, ging de betaling toch door. Ik kreeg de e-mail en de eTicket-nummers. Ik heb alleen nog geen paspoortnummers ingevoerd omdat ik wacht tot mijn moeder haar nieuwe paspoort heeft.
Hebben jullie een goede of op zijn minst een positieve vliegervaring gehad? Ik ben nu erg gestrest en mijn angst is onmogelijk te verdrijven!

Update: alles ging goed voor mij bij deze reis, maar ik voel zeker dat de algemene consensus is dat je deze website niet moet gebruiken. Ik zal dat nooit meer doen en ik heb mijn lesje geleerd.

Het is weer een waardeloze derde partij leverancier die geen onervaren reiziger zou moeten gebruiken, maar dat betekent niet dat het een scam is, het betekent gewoon dat je waarschijnlijk geen klantenservice of hulp krijgt als er iets misgaat met vluchtwijzigingen/annuleringen.

Bevestig altijd alles door in te loggen op de website van de luchtvaartmaatschappij en je reisschema bij te houden. Vertrouw nooit op een derde partij om je iets te vertellen.

Les geleerd. Goede reis!

Ik heb een flink bedrag bespaard met hen, MAAR laten we zeggen dat ik geluk had dat ik voor zeer betrouwbare luchtvaartmaatschappijen heb gekozen, zodat het onwaarschijnlijk was dat er stakingen of andere problemen zouden komen. Als er iets gebeurt, denk ik niet dat zij behulpzaam zullen zijn…

Zoals anderen al zeiden, ze zijn niet geweldig en ze zijn bijzonder vervelend als er iets verkeerd gaat. Dat gezegd hebbende, heb ik ze twee keer gebruikt (toen ik alleen voor de goedkoopste prijs ging) en heb geen problemen gehad; alle vluchten zijn op tijd vertrokken. Ik vloog van Istanbul naar LA en terug met KLM, en Istanbul naar Melbourne.

Ik zou ze echter niet nog eens gebruiken, want ik geef liever meer uit aan een betrouwbare OTA (ik vind Expedia altijd geweldig geweest, vooral toen er iets mis ging) of direct bij de luchtvaartmaatschappij.

Gotogate en alle andere OTA’s zijn prima zolang alles volgens plan verloopt. Maar zodra je schemawijzigingen of annuleringen hebt, gaat het mis en had je liever rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij geboekt.

Alle derdenleveranciers zijn prima zolang er niets misgaat met je vlucht.

Ik heb persoonlijk twee keer geboekt via gotogate, en beide keren was alles in orde.

Weet gewoon wat je jezelf aandoet als je ze moet contacteren.

We boekten onlangs een vlucht via gotogate, ondanks alle negatieve reviews. Ik was zo onverschillig dat ik dacht dat ik nooit een vlucht zou annuleren, dus voor mij zou dat geen probleem zijn, maar toen werd mijn luchtvaartmaatschappij geannuleerd en opnieuw gepland. Ze boden een gratis herplanning aan, maar omdat ik via gotogate boekte, konden we niets doen. Alles moet via gotogate, omdat zij het ticket met hun email en wachtwoord hebben geboekt. Dus moest ik wanhopig de klantenservice vragen een herschema te maken, wat heel lang duurde en vervolgens veel excuses maakten; uiteindelijk hebben ze de vlucht opnieuw gepland, maar zonder het nieuwe ticket te sturen en ik heb extra bagage betaald die ze niet hebben toegevoegd. Mijn advies is: kies nooit voor deze waardeloze site voor het boeken, betaal zelfs meer als dat betekent dat je rechtstreeks via de officiële luchtvaartmaatschappijen boekt.

Na een jaar kreeg ik mijn terugbetaling. Vertrouw nooit op hun boekingen.

Ik wacht al sinds juni op een vergoeding voor een geannuleerde vlucht (door de luchtvaartmaatschappij). Ze gebruiken werkelijk elke mogelijke reden om de betaling uit te stellen.

Ik had een verschrikkelijke ervaring met hen over een teruggave voor een vlucht die door de luchtvaartmaatschappij was geannuleerd (niet door mij). Het is al meer dan twee maanden geleden en ik heb de terugbetaling nog niet ontvangen. De klantenservice via de telefoon kan het alleen escaleren naar de afdeling voor terugbetalingen, waardoor je nooit rechtstreeks met die afdeling kunt spreken, alleen per mail.

Vermijd ze koste wat kost. Vervelende onderneming. Ze zullen je zonder blikken of blozen bedriegen.

Ik betaalde voor een flex-ticket, en eerst zeiden ze dat ik dat niet kon wijzigen, daarna werd ik ontkoppeld. Weer contact gezocht via chat en toen zeiden ze dat er geen beschikbare stoelen waren en dat ze niet eens wisten naar welk vliegtuig ik wilde veranderen. Complete oplichterij met betrekking tot de flex-kosten. Ze schakelen je door naar een callcenter in India en die liegen allemaal.

Iets vergelijkbaars is met ons gebeurd! Het online boekingsplatform gebruikt tactieken om hoog te ranken op Google, zodat onwetende reizigers in hun zoektocht naar de goedkoopste vluchten (qua prijs en vliegtijd) op hun link klikken en vast komen te zitten in hun bedrieglijke web. We hebben via hen geboekt voor een route die nog veel goedkopere vluchten aanbiedt, zelfs ZOALS VANDAAG, met minder stops en kortere reistijd. Maar ze hebben ervoor gekozen om bijna twee keer zoveel te vragen voor dezelfde vlucht met vier stops. Eén heeft extra betaald voor flexibele data, maar er is geen manier om iemand bij gotogate te bereiken. Het is echt verwerpelijk dat ze in december tijdens de drukke periode bijna de helft van de prijs betaalden voor dezelfde route, ondanks dat we tijdens dat drukke seizoen reisden! En dit online platform heeft telefonisch contact opgenomen om te zorgen dat de vluchtregeling passend was en aan de wensen voldeed, zelfs toen we niet voor extra functies betaalden.
Het is nu bijna 7 dagen sinds gotogate op onze verzoeken reageert via hun (notige) chat en ze sturen geen alternatieve boekingsschema’s.
VOORKOM GOTOGATE ALS DE PIJNE!!!
Hoe ze hiermee wegkomen is echt zorgwekkend!!!