Heeft iemand hier een VPN gebruikt om Grieks Netflix te kijken?

Geeft het gebruik van een VPN om Netflix vanuit Griekenland te kijken je een hoop native, moderne inhoud? Mijn vriend leert Grieks en ik heb hem aangeraden wat ik doe, namelijk de Chrome-extensie Language Learning with Netflix gebruiken met Netflix om onder te dompelen. Helaas is er niet heel veel inhoud voor hem op Amerikaanse Netflix. :confused:

Bewerk: Ik weet al dat VPN’s nog steeds werken. Ik vraag me vooral af hoe Grieks Netflix is.

Helaas heeft Netflix de VPN-regio-ontsnapping trick uitgevonden, en ze hebben de meeste VPN-servers gedetecteerd en geblokkeerd.

Ja, je kunt elke Netflix-regio bekijken met de top-tier VPN-providers, ze werken nog steeds.

Kies je favoriet => https://www.anonymistic.com/best-vpn-for-netflix/

Ik heb gehoord dat Nord nog steeds goed is in het omzeilen hiervan

Ik gebruik Nord. Soms word ik gepakt, maar heel zelden.

Surfshark werkt nog steeds, en dat weet ik omdat ik steeds vergeet het uit te zetten en het Parks and Rec wegneemt :frowning:

Weet niet of ze Griekenland hebben. De Deense verbinding stuurt je door naar US Netflix, dus Griekenland als land betekent niet dat ze Griekenland Netflix hebben.

Ook, als Griekenland online tv-zenders heeft zoals BBC iPlayer in het VK, zou ik liever een VPN gebruiken om die te benaderen dan Netflix.

Hm. Dan zal ik ze misschien moeten proberen. TunnelBear wordt elke keer gedetecteerd.

TunnelBear is gratis, toch? Ik heb gehoord dat alleen de premium VPN’s nog kunnen wegkomen met Netflix.

Ik denk dat er een kleine jaarlijkse vergoeding is, maar die is veel goedkoper dan Nord, dat weet ik zeker.

Ik betaalde ongeveer $100 voor 3 jaar voor TunnelBear (het was via een van die cashback-aanbiedingen op Swagbucks, dus ik heb meer dan $100 aan Amazon ontvangen voor mijn moeite). Het gebruikt gedeelde servers, dus de meeste grote streamers herkennen dat het een VPN is en laten geen toegang toe: bijvoorbeeld in Canada (CBC), UK (BBC), Finland (YLE), ItaliĆ« (RAI), geen van hen werden misleid. Maar TunnelBear werkt nog steeds voor privacy (wat fijn is), en het werkt goed als je YouTube wilt laten denken dat je in Frankrijk bent en je Franse advertenties wilt zien (taal leren via advertenties!). Ik ga Cyberghost proberen via een soortgelijke SB-promotie, ik denk dat het meer geluk kan hebben in het misleiden van sommige streamingplatforms, maar Netflix is de strengste onder de streamingdiensten als het gaat om het identificeren van VPN’s. Nord is zeker de leidende VPN ā€œstrijderā€, maar het is te duur voor mij (ik krijg een behoorlijke hoeveelheid Braziliaanse inhoud op de US Netflix-site).