Ik gebruik Lets al een paar jaar zonder echt problemen, maar ik heb vandaag geprobeerd mijn abonnement te verlengen en geen enkele betaalmethode werkt (ik gebruik een Android-apparaat).
Alipay - moet een hoofdbewijs van id hebben die gekoppeld is
Google Play - foutmelding OR-RWE-03
Union Pay - kan Union Pay niet verwerken
2 creditcards en een debetkaart allemaal geweigerd door de kaartverschaffers.
Neem mijn geld, verdomme!
Heeft iemand anders deze problemen? En oplossingen?
Een reden waarom ik gestopt ben met het gebruiken ervan was vanwege betalingsproblemen. De support begon belovend door om veel details te vragen maar uiteindelijk zeiden ze vooral dat ik het moest verwijderen en opnieuw installeren, wat het probleem niet oploste.
Visa-debet ging prima voor mij bij de eerste aankoop. Ik weet niet of het ook met verlengen werkt.
De naam klinkt gewoon verdacht als de pest - Laten we VPN! (en neem dan je $$!!!)
Dat is kut. Ik vraag me af wat er veranderd is.
Debet werkte eerst ook prima voor mij, maar deze keer werken geen van mijn kaarten.
Wat heb je uiteindelijk gedaan?
Dat is raar en een beetje frustrerend om te horen. Ik heb het pas vorige maand gekregen, maar het was vooral oke. Faalt het ook als je Windows gebruikt om te verlengen?
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden dat ik de instellingen moest wijzigen naar ‘volledige maskering’ en het opnieuw proberen. Toen ik dat deed, werkte de betaling via Google Play.
Helemaal niet zeker, ik heb geen Windows-apparaat. Het werkt uitstekend als VPN, snel met een goede connectiviteit, maar het lijkt alsof er iets misgaat met het verlengingssysteem. Ik hoop dat ze het kunnen oplossen.