Ik gebruik Surfshark al maanden zonder problemen om vooral Netflix te kijken, maar ik ben een week of twee geleden begonnen met Dexter via Prime te kijken, en had tot vandaag geen problemen, totdat ze merkten dat ik constant op een VPN zit.
Ik heb eerder met klantenservice gesproken, en na heel wat dingen geprobeerd te hebben, kwamen we tot de conclusie dat er iets in mijn Chrome is dat interfereert met de VPN, omdat het op Microsoft Edge werkte. Maar het werkte maar voor één aflevering. Toen ik de volgende wilde kijken, kreeg ik dezelfde foutmelding. (Een van de oplossingen die we geprobeerd hebben was het instellen van de DNS IP-gegevens in Windows, en dat werkte niet.) Ik heb hetzelfde geprobeerd met Mozilla om te zien of het Chrome zou nabootsen, maar zij herkenden de VPN meteen (probeerden verschillende locaties).
Ik kijk momenteel geen shows op Netflix, maar ik heb een show geprobeerd te kijken voor 1 minuut, gewoon om te testen, en zij herkenden de VPN niet.
Ik heb ook geprobeerd uit te loggen op de site, de SS-servers te wijzigen en opnieuw in te loggen, maar dat hielp niet.
Heeft iemand anders dit ook, of heeft iemand oplossingen?