Ik ben geïnteresseerd in het gebruiken van deze functie. Ik vroeg me af of iemand daar ervaring mee heeft? Alvast bedankt.
ExpressVPN Keys is een wachtwoordbeheerder. Het is nog een nieuwe toevoeging in deze categorie, dus je zult het nog niet op de lijsten van de beste software zien. Ik heb nog nooit een wachtwoordbeheerder gebruikt, maar als gebruiker van ExpressVPN sinds 2018, heb ik het geprobeerd en tot nu toe bevalt het me.
Ik vind het niet zo. Het is niet zo functioneel als Google die wachtwoorden opslaat, het probeert het niet automatisch te doen tenzij ik het gewoon verkeerd doe.
Er is een vergelijkingstabel die misschien handig is om te evalueren. Het bevat Keys niet, maar als je overweegt om het te gebruiken, kun je zien welke opties er zijn en of je Keys of iets anders moet proberen.
Ik weet zeker dat toegang tot Keys blijft bestaan nadat je opzegt, het is levenslange toegang.
Lmao ik gebruik het nu constant, sommige Russen kregen mijn Chrome-wachtwoorden toen ik een gehackte Steam-spel probeerde te downloaden, dus nu staan al mijn inloggegevens erin, en ik ben eindelijk begonnen met vingerafdruk en gezicht herkenning te gebruiken op mijn telefoon en iPad.
Ik denk dat je nog steeds Keys op nieuwe apparaten kunt activeren, maar ik heb dit niet getest, omdat mijn ExpressVPN-abonnement actief is. Je hebt slechts twee dingen nodig:
- Een activatiecode (log in op je account op de ExpressVPN-website) - deze zou er moeten zijn.
- De ExpressVPN-app geïnstalleerd - zelfs met een verlopen abonnement heb je die nodig, anders werkt Keys niet.