Ik download via uTorrent en het zegt dat de download klaar is en dat het momenteel uploadt. Moet ik nu mijn VPN blijven gebruiken terwijl ik de bestanden extract?
Is uTorrent de client met het groene u-logo. Gebruik het niet. Het heeft advertenties die je traceren. Gebruik qbittorrent.
Als je blijft seederen, ja..
Gebruik uTorrent niet. Het is verdacht.
Gebruik qbittorrent. Het is gratis en open-source.
Welkom bij het piratenleven
Gebruik uTorrent niet.
Zolang je torrentclient draait, moet de VPN ook draaien.
Je zou van client moeten wisselen, uTorrent is trash. Er was een tijd dat het goed was, maar dat is voorbij.
Het gebruikt veel resources en andere problemen.
Probeer BitTorrent, qBittorrent, Deluge, alles behalve uTorrent.
En nee, als je uTorrent hebt uitgeschakeld en het niet downloadt of seedt, hoef je je VPN niet te gebruiken voor torrenting.
Allereerst, verwijder uTorrent.
Gebruik qBittorrent. En ja, indien mogelijk, gebruik een VPN als je ISP strikte copyrightregels heeft / je problemen wilt voorkomen.
Zorg dat je de vastgezette megathread leest, want die kan je vraag beantwoorden! Bekijk ook onze gids over videogame piraterij en de lijst met veelgestelde vragen deel 1 en deel 2.
Of lees gewoon de Wiki.
Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.
Je weet dat je nu qbittorrent moet gebruiken, neem ik aan.
Als je qbittorrent volledig sluit, GEEN op de x rechtsboven druk, moet je naar de statusbalk gaan en het sluiten door met rechts op het pictogram rechtsonder te klikken en te kiezen voor afsluiten, dan kun je het uitzetten.
Anders moet je het aan laten staan, omdat je dan altijd uploadt, wat traceerbaar is en je kunt worden gemarkeerd zonder VPN.
Waarom moet je een VPN gebruiken?
Verdorie, ik haal het er meteen vanaf en krijg de door jou aanbevolen. Bedankt.
Qbit wordt door dezelfde persoon beheerd, dus het maakt eigenlijk niet uit, ze hebben meer dan alleen advertenties, ze hebben ook virussen, dus ik zou het niet gebruiken.
Is seederen hetzelfde als uploaden? Ik ben hier heel nieuw in. Maar als ik stop met seederen, kan ik dan gewoon mijn VPN uitzetten?
Ik heb het voor je gedaan en qbittorrent gedownload zoals iemand anders voorstelde. Bedankt, ik waardeer het.
BitTorrent is eigenlijk hetzelfde als uTorrent (beide eigendom van hetzelfde bedrijf), dus blijf uit de buurt van BitTorrent.
Dank je dat je dat hebt gezegd. Ik zou dat niet geweten hebben, ik waardeer het.
Je inzending is automatisch verwijderd. Accounts jonger dan 7 dagen mogen geen berichten plaatsen of reageren op deze subreddit. Meld dit alsjeblieft niet aan de moderators.
Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.