TL;DR Ik ben van plan om handmatig een verbinding op te zetten met de New York #001 - Statisch IP op mijn router. Hoe kan ik de Wireguard- en/of .ovpn-verbindingbestanden genereren om verbinding te maken met deze server?
Achtergrond
De “statische IP” servers lijken veel stabieler te zijn (minder captchas), en ik zou graag een permanente verbinding willen configureren met een van de servers (d.w.z. New York #001) op mijn router met behulp van Wireguard of OpenVPN. Echter, bij het controleren van de verbindingsbestanden onder de sectie “Handmatige setup” op de Surfshark-website, kan ik geen configuratiebestanden vinden voor een van de Static IP-servers.
Op basis van deze post, waren de OpenVPN-bestanden eerder beschikbaar in het zip-archief dat alle OpenVPN-configuratiebestanden bevatte. De Static IP-verbindingen zijn echter verwijderd.
Deze post suggereert dat de server publieke sleutel geëxtraheerd moet worden uit de Surfshark-app, maar legt niet uit hoe dat moet.
Ik heb ook contact opgenomen met de Support en werd terugverwezen naar de pagina “Handmatige Setup” op de Surfshark-website.
NIEUWS: Bekijk deze post beneden voor de oplossing. Voor Stap #1 kan de serverlijst in de Pastebin-link achterhaald zijn. Je kunt een geüpdatete serverlijst bekijken hier.