Guys! Welke VPN moet ik gebruiken om 20ms in India te krijgen?

Ik gebruik IP vanish, het is waardeloos, help alsjeblieft!!!

Omdat we hier alleen community-ondersteuning bieden voor de wereldwijde Engelse versie van PUBG MOBILE, kunnen we helaas geen vragen beantwoorden over PUBG MOBILE in India. Bedankt voor je begrip.

Je hebt geen VPN nodig om te spelen. Je moet de game downloaden van hun site in plaats van de Play Store met een VPN, en zodra je hebt gedownload en ingelogd, kun je zonder VPN spelen.

Gebruik de QuickVPN-app. Ik gebruik het al een tijdje en ik krijg stabiele 20ms, 5 van de 7 keer. Of je kunt WARP 1.1.1.1 proberen.

Er is GamingVPN op iPhone. Het werkt voor mij. Gratis met advertenties en er is een gratis proefversie als je dat liever hebt.

Heeft iemand VPNify geprobeerd? Ik zag dat een streamer het gebruikte en ik zag geen vertraging in de hele stream. Hij was een snelle reflexspeler, dus ik denk dat hij een goede beslissing maakte over de VPN.

Aox VPN is de beste.

Express VPN, en als je het goedkoop wilt, stuur me een berichtje.

Ik gebruik de globale versie, die is verboden in India😭

Ja, dat klopt, maar het probleem is dat ik een iPhone heb :sob:

Nee! Je hebt nog steeds een VPN nodig, zelfs als je downloadt vanaf hun site. Ik heb net gecontroleerd. ‘Inloggen mislukt, probeer het later opnieuw’ toen ik probeerde te openen zonder VPN :frowning:

Hey, kun je DMs controleren alsjeblieft?

Ik heb Warp geprobeerd, maar tegenwoordig geeft het 20ms in de lobby, maar in het spel is het niet stabiel, het varieert van 40 ms tot 677 ms.

Ik gebruik weer IP vanish… het is nu goed.

Je bericht is automatisch verwijderd vanwege de volgende reden: geen low-effort / lage kwaliteit / dubbele berichten / niet relevant. Berichten die weinig inspanning vergen, lage kwaliteit hebben, herhalend, vaag zijn, of onderwerpen bevatten die niet gerelateerd zijn aan PUBG Mobile, worden naar goedvinden van de moderators verwijderd.

Ik ben een bot en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.

Maak je geen zorgen… Koop een Nokia.

Schakel over naar QuickVPN, vriend. Ik verbind meestal met de Singapore-server of zelden met de Australische server. Ik raad sterk aan om verbinding te maken met de Singapore-server. Je krijgt 20ms 8 van de 10 keer. De andere 2 keer zit je op 44 of 72 ms. Zelden krijg je hoge ping-problemen.

Zeker. Ik dacht dat niemand op Reddit hem zou kennen, dus ik noemde een streamer :upside_down_face:.

Quick VPN werkt niet, vriend. Ik kon niet inloggen, gebruikte Warp om in te loggen en schakelde toen over op QVPN, maar de server reageerde niet en het liep de boel opnieuw in de war.

Hij is de uitverkorene​:moai::grin:.