Gratis Apple Music

Na 2 jaar is apple officieel gestopt met het toestaan van mij om codes te gebruiken. GG

download de app en wat ze als eerste doen is je gratis Apple Music aanbieden. Het is een muziekapp die geïntegreerd is met Apple, genaamd Djay Pro

Waar haal je deze code!? Je kunt niet meerdere keren codes van dezelfde bron gebruiken. Je zou een promotor moeten veranderen.

Wacht, wat is dit code ding? Wat doen deze codes en waar halen jullie ze vandaan?

Ik zit in Vietnam dus Target en Best Buy zijn er niet, zijn er nog andere bronnen naast Shazam?

Ik heb de limiet voor codes bij Best Buy bereikt, Shazam zegt dat ik niet in aanmerking kom voor hun aanbieding, en Target zegt telkens “er was een fout aan onze kant, probeer het opnieuw.” Ik heb gewoon pech :joy:

Ik ben in Canada en de Shazam-code werkte voor mij een paar keer, zijn er nog andere beschikbaar?

Ik krijg altijd “deze aanbieding kon niet worden ingewisseld met je abonnement” wanneer ik dit probeer. Komt dat doordat ik op het studentenplan zit??

Kunnen we een andere code krijgen?

Heb je de superschaal drie maanden gratis proeflink geprobeerd? Ze zijn overal…

Ik had dat eens, na een maand kon ik het weer inwisselen lol

Als je je aanmeldt bij PC Optimum, krijg je 3 maanden gratis

Dit betekent dat je al codes van deze “serie” hebt gebruikt. Wacht even, koop er een andere en het werkt gewoon! Hetzelfde gebeurde bij mij.

Ik realizeer me dat ze me na een maand of zo weer toelaten

Ze hebben me deze maand ook eindelijk gestopt nadat ik ongeveer anderhalf jaar lang Best Buy-codes heb ingewisseld. Rotzakken

Ik heb een Ghanees account en alle links lijken niet te werken voor mij. Kan iemand advies geven?

Yoo, kan iemand me helpen omdat ik probeerde in te wisselen en het zegt dat ik dat niet kan omdat ik een bestaande gebruiker ben. Is er een andere link🙏🏾

Dit werkt echt, ik had er niet op gerekend, maar ik waardeer het

Jongens, zijn er nieuwe links? Geen van hen werkt voor mij

Nog steeds 2 maanden gratis begonnen vandaag, 22 januari 2025, bro’s