GlobalProtect VPN Client is zo'n waardeloos programma

Ik vind het erg dat de uitschakel/inschakelknop verborgen is in het menu, vroeger was er een grote blauwe knop.

Ik haat het dat het vraagt waarom ik het wil uitschakelen.

Ik haat dat het in de achtergrond blijft draaien.

Ik haat dat wanneer ik de client en de service in de Taakbeheer beëindig, ze een minuut later weer opstarten.

Ik haat dat ik een batchbestand moet uitvoeren met een heleboel commando’s om te laten stoppen met in de achtergrond draaien, en dat ik een ander batchbestand moet uitvoeren om het weer te laten draaien.

Ik haat dat de GlobalProtect VPN-client zo waardeloos is dat ik het deïnstalleer als ik klaar ben met gebruiken en opnieuw installeer als ik het weer nodig heb.

Zo’n rotprogramma dat de gebruiker erg tegenwerkt.

/rant klaar

Het werkt zoals geconfigureerd. Dit is geen probleem van de GlobalProtect Client.

Eerlijk gezegd zijn dit allemaal instellingen die je beheerder heeft gekozen. Elk van deze kan gewijzigd worden. Ik zeg niet dat GlobalProtect een geweldig hulpmiddel is. Het is oké. Maar het is niet zo erg als jouw beschrijving doet vermoeden.

Ik denk dat je gefrustreerd bent door de configuratie van de client door slechte implementatie.

Het doel van GP is om op de achtergrond te draaien en veilig toegang tot bronnen te garanderen. Het uitschakelen van de client moet tijdens probleemoplossing gebeuren of moet worden geconfigureerd voor verbindingen op aanvraag.

Anders, zet het aan en vergeet het.

Om in ieder geval het knipperen te stoppen, klik op annuleren wanneer het pop-up venster opent, of als je vaak van verbindingen wisselt, verwijder dan gewoon de hosts uit de lijst zodat het niet probeert te verbinden.

Je bent vergeten hoe ze het knoppen “logboeken verzamelen” verborgen hebben.

Vroeger was dat “rechtsklik - logboeken verzamelen”.

Ja, ik heb net de Netwerkbeheerder gevraagd en hij zei dat dit instelbaar is. Hij gaat het bekijken en enkele restricties versoepelen.

Ja, ik heb net de Netwerkbeheerder gevraagd en hij zei dat dit instelbaar is. Hij gaat het bekijken en enkele restricties versoepelen.

Ook ben ik een technicus op de IT-afdeling en ik moet het soms gebruiken als ik thuis werk, maar ik wil niet dat het altijd op mijn persoonlijke computers draait.

Het is het beste om eerst onwetendheid of miscommunicatie te veronderstellen voordat je kwaadheid verwacht. 9 van de 10 keer is dat zo.