Ik heb Hola vooral voor dit doel gebruikt. De enige andere plaatsen die deze anime aanbieden, hebben ze in vreselijke kwaliteit en de video’s op YouTube zijn geblokkeerd in mijn land.
Maar als ik overschakel naar Frankrijk om te kijken, is het bijna onmogelijk om in iets anders dan 360p te kijken omdat alles zo langzaam laad.
Ook schijnt het niet mogelijk te zijn om via Chromecast video’s te kijken als ze niet in je land beschikbaar zijn, zelfs met Hola.
Is er een manier om dit te verhelpen? Of is er een betere YouTube unblocker die ik kan gebruiken?
Je gebruikt een VPN die altijd een snelheidsdaling heeft. Je moet of overschakelen naar een betere VPN-dienst of sneller internet krijgen. En ik denk niet dat je kunt casten naar een Chromecast omdat je niet technisch bent op hetzelfde netwerk.
Heb je geprobeerd deze anime-site te gebruiken http://kissanime.com/?
Je kunt ook proberen met Crunchyroll, een legale (abonnementgebaseerde) anime-streamingsite, en kijken of hun catalogus voor jou werkt.
Of Daisuki, een legale en gratis (maar met een veel kleinere catalogus) anime-streamingsite.
Allereerst, je gebruikt Hola. Stop daarmee.
Hola is een gratis dienst, het zal niet erg snel zijn omdat ze geen aansporing hebben om snelle snelheden te bieden.
Je zou een betaalde VPN kunnen proberen zoals Private Internet Access, die meestal 90-95% van je werkelijke internetsnelheid geeft.
Ik denk dat Chromecast die video’s niet afspeelt omdat het zijn eigen verbinding met YouTube maakt. Dit betekent dat het niet via de Hola VPN gaat.
Hm, ik denk dat het logisch is dat er wat snelheidsverlies zou zijn, maar we hebben normaal nooit problemen met het automatisch laden van 1080p, en met Hola konden we nauwelijks 360p laden. Dat is een enorme terugval.
Deze website heeft ze allemaal, niet op 1080p zoals YouTube maar het lijkt ze allemaal te hebben. Dank voor de link.
Ik ga dat bekijken, bedankt.
Ja, het staat niet op Crunchyroll, ik denk dat het niet te lang geleden is verwijderd voordat ik het wilde kijken.
Het is de Melancholy of Haruhi Suzumiya trouwens, ik ben vergeten dat in de post te zetten.
Oké, wat is er mis met Hola? Ik heb twee andere zogenaamd YouTube unblocker-extensies geprobeerd, en tot nu toe is Hola de enige die het kan ontsluiten. Is er een betere alternatieve?
Dat was wat ik bedoelde. Het is niet technisch op hetzelfde netwerk omdat Hola een VPN is en een privékoppeling opzet, zodat je bandbreedte van een andere server komt. Ik ben geen netwerkenbeheerder maar ik heb een basisbegrip van hoe een VPN werkt.
Precies. Als ik US Netflix of BBC iPlayer met mijn VPN toegang, kan ik de sites zonder problemen openen, maar ze spelen niet op mijn Chromecast. Wat je moet doen, is je abonneren op een DNS-proxyservice en wat statische routes in je router zetten om Google’s DNS (8.8.8.8 en 8.8.4.4) door te sturen naar je proxyservice. Dat heb ik gedaan en ik heb geen problemen.
Zoals ik zei, je gebruikt een VPN die geld kost voor de provider. Het is een gratis VPN-dienst dus je kunt niet veel verwachten. Als je een kwaliteits-VPN wilt met minimale verlies, ga dan voor Private Internet Access.